One shot powstał na odreagowanie stresu związanego z maturami (prawdopodobnie nie zdałam matematyki, ale co tam :'), jest jeszcze sierpień), dla mnie samej. Potrzebowałam tego, a że jeszcze Sugi tu nie wstawiałam to proszę ^^
Przy okazji, chciałabym Was zaprosić na opowiadanie Nekosiax, które wstawiła dzisiaj na wattpada, a którego jestem współtwórcą xD. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba ten Kakaotalk z Infinite xD
Liczę na komentarze z Waszymi opiniami! Tylko jak ktoś będzie chciał mnie skrytykować, to w jakiś łagodny sposób, dopiero uczę się przyjmować krytykę (choć to nie jest takie proste >.< xD).HOPE YOU LIKE IT!
ENJOYIch śmiech rozchodził się echem po całym jej mieszkaniu. Blondwłosy chłopak o niebywale jasnej skórze wisiał nad drobną dziewczyną o ciemnobrązowych, czekoladowych włosach. Łaskotał ją po brzuchu, raz po raz zakochując się od nowa w jej śmiechu, w jej roześmianych, błyszczących czarnych oczach, w niej całej. Była dla niego całym światem, największą miłością, co starał się okazywać jej na każdym kroku. Jego serce biło mu tak samo szybko, jak przy pierwszym spotkaniu. Dreszcze przechodziły go w ten sam intensywny sposób, jak przy pierwszym przypadkowym dotyku. Nie mieli łatwego życia, ciągle musieli się ukrywać przed światem, a o ich związku wiedzieli jedynie najbliżsi, zaufani przyjaciele. Jednak dopóki mieli siebie, nie przeszkadzało im to.
- Kocham cię - szepnął lekko zachrypniętym głosem, nachylając się do jej ucha. Zadrżała, kiedy jego ciepły oddech uderzył w jej wrażliwą skórę. Uśmiechnęła się radośnie i niemal natychmiast objęła jego szyję ramionami, sprawiając, że delikatnie przygniótł ją swoim ciężarem. Jednak nie przeszkadzało jej to.
CZYTASZ
dream glow || bts one shots ✓
Fanfictionsometimes my dreams come true sometimes they turn to blue one shoty z bts [zakończone]