Capitolul 3.

550 28 10
                                    

Razele soarelui intrau una cate una in camera mea.Ma culcasem foarte tarziu si cearcanele erau evidente la ochii mei.Am facut un dus rapid si am inceput sa ma imbrac.Am ales sa port o pereche de blugi negri, o camasa rosie si ma incaltasem cu o pereche de tenisi albi.Mi.am intins rapid parul si am inceput sa.mi acopar cearcanele cu fond de ten.

Dupa ce m-am privit in oglinda am iesit pe usa.Harrry ma astepta in fata casei.A venit spre mine,lipindu-si buzele de ale mele.

-De ce nu putem sa spunem ca suntem impreuna? il intreb serioasa.

-Pentru ca eu sunt cu Britney. imi spune sarutandu-mi gatul.

Mda,minunat.Oricat as incerca nu o lasa pe tipa aia.E mereu prezenta intre noi doi si se pare ca Harry tine mai mult la ea decat la mine.Am coborat din masina,sarutandu-l pe obraz si lasandu-l confuz.Crede ca poate sa ma foloseasca,dar nu mai e mult pana sa nu izbucnesc.

-Melissa! striga Amy si vine spre mine,imbratinsadu-ma

-Mai bine nu veneam.Sunt foarte obosita. ii spun cascand.

-Cine te-a adus la scoala? De obicei ajungi ultima.

-M-a adus Harry.

Nu i-am dat prea multe explicatii si am intrat in clasa.Prima ora e matematica si uitasem de tema.Mi-am scos pixul si am inceput sa rezolv exercitiile repede.

Harry's P.O.V

Am sunat-o pe Britney,intreband-o daca vrea sa vina la mine.Ca de obicei e la cumparaturi si nu are timp.Mi-am aruncat telefonul pe pat si am coborat in living.

-Ce mai face Melissa? ma intreaba Louis razand.

-E foarte bine.Geloasa pe Britney. ii spun luand un pahar cu apa.

-Chiar asa? Ce ai de gand sa faci cu ea Styles?

 Intrebarea mi-a pus un semn de intrebare.Nu ma gandisem pana acum,dar Melissa s-a apropiat prea mult de mine si cred ca incep sa prind sentimente pentru ea.

Melissa's P.O.V

Mi-am luat geanta,putin indignata.Nu prea ma simteam bine.Ameteam tot mai des si am avut stari de greata.Am laut rapid un taxi si m-am indreptat spre casa.Am fost intampinata de mama,care ma privea ingrijorata.

-Melissa,trebuie sa vorbim. imi spune mama serioasa.

-Spune.

-Vreau sa termini cu petrecerile si iesitul seara de seara.Incepand de maine,vii acasa dupa scoala si ramai in casa.

-Cine ti-a zis? o intreb luand telefonul din geanta.

-Nu conteaza cine mi-a zis.Conteaza ca in sfarsit aflu ce faci tu.

Am ignorat fiecare repros si am urcat in camera.Mi-am aruncat geanta si dupa ce m-am schimbat,m-am asezat in pat,incercad sa inchid ochii.

Dupa 2 luni.


Starea mea era din ce in ce mai rea.Aveam greturi si Amy ma innebunea cu un test de sarcina.Imi era frica.Daca testul iesea pozitiv,viata mea lua o intorsatura majora.Am tras aer in piept si am luat punga din mana lui Amy,ducandu-ma la baie.Mainile imi tremurau si asteptam cu groaza rezultatul.O auzeam pe Amy cum ma striga si cateva lacrimi mi-au cazut pe obraji cand am vazut doua liniute.

-A iesit pozitiv Amy.

-Mell,nu stiu ce sa-ti zic.Harry este tatal? ma intreaba serioasa,muscandu-si buza.

-Da. ii spun zambind.

Nu stiam ce sa zic sau ce sa fac.O parte din mine se bucura nespus de mult,dar cealalta parte deja sapa un mormant.

-Ti-a mai crescut burtica putin. spune batand din palme.

-Acum ti-ai dat seama? o intreb razand.

M-am schimbat in niste haine mai largi si am coborat in bucatarie sa iau un mar.

-In seara asta familia Styles va veni in vizita. imi spune mama vesela.

-Ce? Tu imi spuneai sa-l las pe Harry in pace.

Mi-am luat telefonul si am iesit pe usa.L-am sunat pe Joe si i-am zis sa vina in parc.L-am asteptat un sfert de ora si cand am ajuns am inceput sa-i povestesc toata intamplare.A ramas uimit si mi-a atins usor burtica.

-Esti mai grasa acum. imi spune razand.

-Ce compliment frumos.

 Dupa cateva ore in care am stat cu el,am plecat spre acasa.Mama pregatea tot si eu am urcat in camera sa ma schimb.M-am imbracat cu o pereche de blugi albastri si o camasa,prinzandu-mi parul intr-o coada impletita.

Abia acum aflasem ca Anne era prietena buna cu mama,si de asta are loc in aceasta seara o reuniune.Mi-am dat  ochii peste cap,asezandu-ma pe canapea si masandu-mi burta.In scurt timp,Anne,Harry si Britney au intrat in casa.Harry ma privea,iar Britney mi-a zambit fals.

Ne-am asezat cu totii la masa si radeam la glumele mamei.Harry ma tot privea,dar incercam sa-l ignor.

-Draga mea,ma poti ajuta cu prajiturile.

-Melissa.

Am tresarit speriata,privind in jurul meu.Toti se uitau la mine,si am simtit cum obrajii mi s-au inrosit.

-Umm,spuneai ceva? o intreb zambindu-i.

-Da,dar o sa ma descurs singura.Se vede ca nu esti in apele tale.Daca vrei poti urca la tine in camera.

-O sa fac asta,multumesc.

I need you (Harry Styles Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum