Am profitat de faptul ca sunt insarcinata si l-am lasat pe Harry cu mancarea.Eu m-am intins pe canapea si am dat drumul la televizor.Ca de obicei,stiri neimportante si am schimbat pe alt canal.Am ramas cu gura cascata cand am vazut ca era Harry cu alta fata sarutandu-se.
Lacrimile si-au facut aparitia,asa ca mi-am luat telefonul si am plecat spre casa mamei.Mergeam greu si cand am ajuns acasa am intrat in camera mea si am inceput sa plang.Harry ma suna incontinuu,dar nu aveam de gand sa-i raspuns.E prima data cand plang,pana acum doar eu ii faceam pe baieti sa planga,dar el e foarte diferit.
Am vrut sa ma schimb,dar abia acum mi-am dat seama ca toate hainele mele au ramas la el acasa.Dupa ce am facut un dus si m-am imbracat cu aceleasi haine,m-am bagat in pat si am adormit cu gandul la el.
...
Simteam cum cineva ma tine in brate.Am deschis incet ochii si l-am vazut pe Harry langa mine.
-Lasa-ma sa-ti explic. imi spune trist.
-Te ascult!
-Am avut o aventura cu acea fata inainte sa te cunosc pe tine.Si cand a aflat ca voi avea 2 copii a publicat pozele cu mine. imi spune privindu-ma on ochi.
-Te iubesc mult! ii spun sarutandu-l.
-Si eu te iubesc si iti multumesc ca ma faci fericit.
Am inceput sa ne sarutam pasional si eu m-am pus peste el.Ca de obicei mi-a spus ca nu am voie si am plecat cu el spre casa.Cand am ajuns Anne si mama discutau despre o intalnire si Harry m-a luat in bucatarie.
- hai sa mancam. imi spune serios.
-Nu mie foame. ii spun razand.
-Aseara nu ai mancat si nici dimineata.
A pregatit repede ceva si a venit spre mine si a inceput sa ma hraneasca.Dupa ce am terminat,am mers amandoi in camera si am facut un dus.M-am imbracat cu o pereche de colanti negri,un tricou si m-am incaltat cu o pereche de balerini albi.Mi-am prins parul intr-o coada de cal si am coborat jos unde Harry ma astepta.
-Mergem cu masina sau pe jos? ma intreaba razand.
-Avand in vedere ca ma misc greu aleg masina. ii spun zambind.
-Pai eu m-am gandit sa mergem la baieti.
-Ok.
Am urcat in masina si tot drumul am fost ganditoare.Pe baieti nu i-am vazut decat o data si nu prea am vorbit multe si am observat ca nu prea ma suporta.Dupa 15 minute in care amandoi am fost tacuti,am ajuns la o casa mare.
Harry a intrat primul si eu am ramas la usa.
-Am venit cu Melissa baieti. spune Harry fericit.
-Tipa aia din club?intreaba Zayn razand.
Cand am auzit acele cuvinte,am intrat peste ei zambind.
Toti au ramas muti si ma priveau seriosi.L-am sarutat pe Harry si am iesit pe usa.Nu aveam de gand sa le dau explicatii lor.Mergeam spre parc plictisita si m-am gandit sa-l sun pe Joe.Nebunul asta a venit destul de repede si m-a imbratisat.
-Imi lipsesti. imi spune trist.
-Si tu imi lipsesti.Imi este dor de o petrecere.
A scos o tigara din pachet si a aprins-o.I-am luat repede din mana si am dus-o la gura.Aveam nevoie de droguri si tigari,dar Harry nu ma lasa.Joe mi-a smuls tigara din mana si a inceput sa-mi tina morala.
-Gata!! Nu esti mama. strig la el.
-Melissa,nu ai voie.Intelege ca iti faci rau singura.
Am dat din cap si am simtit ca telefonul vibreaza.L-am scos din geanta si pe ecran a aparut o poza cu Harry.I-am raspuns si mi-a cerut sa-i iert pe baieti si sa ma duc acasa.Am mai stat putin cu Joe si dupa am plecat acasa.Cand am ajuns Zayn,Liam,Niall si Louis erau cu Harry in living.
-Melissa,nu vrei sa stai cu noi? ma intreaba Harry zambind.
-Nu Harry.Nu stau cu oamenii care nu ma suporta.
-Nu a spus nimeni asta. striga Louis.
-Te-am intrebat ceva? il intreb pe Louis zambind.
Am urcat linistita spre camera mea si a lui Harry.M-am schimbat in niste haine lejere si am inceput sa ma ung cu niste crema pe burtica.Am avut o zi grea si nu vreau sa-i mai vad pe acei baieti deloc in fata mea.Dupa ce am terminat,am coborat jos sa i-au un pahar cu apa si am asteptat dupa usa sa vad ce zic de mine.
-Tot mai buna era Britney. spune Liam razand.
-Macar ea iti aducea bani,asta nu face nimic. spune Zayn luand o tigara.
-Lasati-o in pace.O iubesc pe aceasta femeie mai mult decat credeti voi. striga Harry.
In acel moment am scapat paharul si toate privirile s-au intors spre mine.
-Ai ascultat tot ce am zis. ma intreaba Niall trist.
-Da. Si nu pot sa cred cat de ipocriti sunteti. le spun razand.
Harry a venit spre mine si m-a sarutat,soptindu-mi la ureche cat de mult ma iubeste si ce importanta sunt pentru el.Am strans cioburile si am urcat la mine in camera.
--------------------------------------------------------
Da,stiu.Un capitol plictisitor.Imi pare rau.Pentru next vreau mai multe pareri.Va pup.
CITEȘTI
I need you (Harry Styles Fan Fiction)
FanfictieAvea o viata frumoasa,plina de prieteni.Dar intr-o zi il cunoaste pe Harry si ajunge in patul lui. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99