Mi-a zambit dulce si a scos o cutiuta neagra.I-am luat-o grabita din mana si cand am deschis-o am ramas uimita.Un inel frumos cu un diamant mic,se odihnea in micuta cutie din catifea.Am incercat sa nu plang,dar chiar nu ma asteptam la asta.
I-am sarit in brate si l-am sarutat.Chiar daca totul a inceput ca un joc,am ajuns sa-l iubesc.Mi-a pus inelul pe deget si mi-a zambit.
-Peste doua luni-
Ma aflam pe un pat de spital,incercand sa stau calma.In momentul in care contractiile au ajuns la 10,o doctorita m-a pus sa imping.Harry era afara si vroiam sa stea langa mine,dar asistentele nu l-au lasat.
***
Imi tineam copii in brate,zambind.Pot spune ca asta e cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat.
-Si cum o sa-i cheme? ma intreaba Amy vesela.
-Darcy si Edward.Harry,vrei sa o tii pe Darcy? il intreb nesigura.
A aprobat din cap si i-am dat-o pe Darcy.A luat-o cu frica si am inceput sa rad,cand i-am vazut expresia speriata.
Dupa cateva zile,doctorita m-a lasat sa plec acasa.Am fost suprinsa cand i-am vazut pe prietenii lui Harry,in curtea spitalului.Imi zambeau prietenos si cand Zayn a vrut-o sa o ia in brate pe micuta Darcy,m-am dus spre el,dar Harry m-a oprit.
-Nu o sa-i faca nimic. imi sopteste,saruntandu-ma.
Mi-am dat ochii peste cap si m-am urcat in masina.Baietii se jucau cu bebelusii mei si incercam cu greu sa nu le zic ceva.
Cand am ajuns,am fost intampinata de vechea mea gasca.I-am salutat vesela si am urcat in camera mea impreuna cu copii mei.Dupa ce le-am cantat un cantec,cineva a batut la usa?M-am ridicat din pat si am deschis usa.
Liam se afla in fata usei si cand l-am vazut,zambetul mi-a disparut.
-Um,pot vorbi cu tine,Melissa?
-Sigur,.
Ne-am asezat amandoi pe canapea si Liam a inceput sa-si ceara scuze pentru toate lucrurile pe care baietii mi le-au facut.
-E ok,Liam.
-------------------------------------------------------------------
Stiu ca e un capitol aiurea...sorry :(
CITEȘTI
I need you (Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionAvea o viata frumoasa,plina de prieteni.Dar intr-o zi il cunoaste pe Harry si ajunge in patul lui. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99