Harry a ales un film si eu m-am asezat pe pat.In timpul filmului aveam chef de nebunii si m-am pus peste Harry.Si-a lipit buzele de ale mele si eu i-am dat tricoul jos.
-Melissa,gata.Esti insarcinata. imi spune privindu-ma in ochi.
-Nu se intampla nimic.
-Ba da.Stai linistita.Nu vreau sa pateasca nimic copilul meu.
M-am dat jos de pe el si stateam suparata.S-a intors spre mine si mi-a soptit la ureche ca maine se va desparti de Britney.Un zambet mi-a aparut pe fata si l-am sarutat.Se pare ca paradisul tau Britney nu va exista prea mult.
...
M-am trezit si mi-am verificat telefonul.Aveam 5 apeluri de la mama si doua mesaje de la Amy.Aveam de gand sa le sun pe amandoua mai tarziu.Harry dormea si eu m-am dus sa fac un dus.Dupa cateva minute am iesit si l-am vazut pe Harry suparat.
-Ce ai patit? il intreb zambind.
-Fara mine? ma intreaba razand.
-Dormeai.
A facut repede un dus si m-a dus acasa.Cand am intrat in casa,mama ma astepta suparata.
-Unde ai fost?
-Am fost la Harry.ii spun zambind.
-Cand aveai de gand sa-mi spui ca esti insarcinata cu el?
-Azi.
Am lasat-o vorbind si am urcat la mine in camera.M-am schimbat si am sunat-o pe Amy.
-Pot sa stiu si eu de ce i-ai spus mamei?
-Pentru ca imi faceam griji pentru tine.
-Alta data sa-ti tii gura. ii spun inchizand telefonul.
Harry imi tot trimitea mesaje si ma intreba daca sunt bine.E prea grijuliu cu mine si nu sunt obisnuita.Dupa ce am facut niste clatite si am mancat,am plecat sa ma intalnesc cu Joe.Am luat cheile de la masina mamei.
Joe ma astepta pe o banca,fumand.
-Ti-ai facut si tu aparitia. imi spune sarcastic.
-Stai sa vezi cum o sa ma misc cand burta o sa fie mai mare. ii spun razand.
-Ti-ai facut si tu vreun control? ma intreaba curios.
-Nu.O sa merg cu Harry. ii spun zambind.
Am stat cu el o ora si dupa am plecat acasa.Eram pregatita de o alta predica,asa ca am tipat de cand am intrat in casa.
-Am ajuns acasa.Daca ai de gand sa incepi sa tipi ma gasesti sus.
Mama nu mi-a raspuns si cand am intrat in living,am gasit-o cu Harry si Anne,zambind.
Mi se facure rau si primul lucru pe care l-am vazut a fost vaza mamei.Harry si Anne radeau si mama a venit spre mine luand vaza.Dupa multe discutii inutile,Anne si mama au plecat si eu am ramas cu Harry.Am inceput amandoi sa facem o pizza.Am scos tot ce ne trebuia si Harry si-a pus o palarie de bucatar pe cap,Il priveam amuzata si am aruncat cu faina in el.A rezistat la inceput si dupa mi-a turnat o punga de faina in cap.Dupa ce am bagat pizza in cuptor,am inceput sa facem curatenie.
Dupa o ora.
Am strans masa si am urcat amandoi sa facem dus.Eu am facut prima si dupa Harry.Mama imi cumparase multe creme,dar in seara asta nu aveam niciun chef sa folosesc vreuna.Telefonul lui Harry suna incontinuu si cand am raspuns Britney a ramas muta.Harry se despartise de ea si trebuia sa stie ca eu sunt noua lui iubita.Dupa ce Harry a iesit de la dus,i-am povestit ce am facut si a inceput sa rada.Sunt o fire mai geloasa si nu-mi place sa impart.Am mai vorbit despre doctori si pana la urma am adormit in bratele lui Harry.
CITEȘTI
I need you (Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionAvea o viata frumoasa,plina de prieteni.Dar intr-o zi il cunoaste pe Harry si ajunge in patul lui. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99