M-am intors spre masa prietenilor mei,afisand o fata trista si plina de regrete ca trebuie sa plec.Ma straduiam sa nu rad,muscandu-mi obrazul.
-Asa de repede pleci papusa? ma intreaba Joe,apropiindu-se de mine.
-Da Joe.Am treaba. ii spun zambind.
-Cu Styles? ma intreaba muscandu-si buza.
-Nu cred ca ai dreptul de a intreba.
Nu suport sa fiu interogata de cineva.Am urcat scarile si am ajuns la camera lui Harry.Am intrat hotarata si am vazut ca el inca nu ajunse.Am luat rapid un pahar cu apa si m-am asejat pe un fotoliu.Vorbeam cu Amy prin mesaje si imi spunea sa am grija de mine.Amy este cea mai buna prietena a mea,dar cateodata e prea griujulie.
Il asteptam batand din picior.Nu suport sa astept si mai ales dupa baieti.Ei ar trebui sa astepte dupa mine.Dar vorbim de Harry Styles.Cred ca e o chestie de orgoliu sa astepte el o fata.
-In sfarsit ai ajuns! ii spun ironica.
-Melissa, am dus-o pe Britney acasa. imi spune sarutandu-ma.
-Of, of. am spus mimand o fata trista.
A venit spre mine si a inceput sa ma sarute.Nu o suport pe Britney,mereu cand vreau sa zic ceva urat de ea,ma opreste.
-Stii ca esti frumoasa? ma intreaba jucandu-se cu sutienul meu.
-Mai frumoasa ca Britney? il intreb zambind.
-Ai de gand sa continuii cu aceasta obsesie sau ii pui capat?
L-am injurat in gand.Mi-a desfacut sutienul si s-a urcat deasupra mea,sarutandu-ma pe abdomen.
...
Mi-am auzit telefonul sunand si m-am ridicat,infasurata intr-un cearsaf alb.Am primit inca un mesaj de la Amy in care ma intreba unde sunt.Mi-am dat ochii peste cap si m-am intors in pat,langa Harry.
-Neata! ii spun sarutandu-l.
-Te duc acasa? ma intreaba muscandu-si buza.
-Nu.Merg singura.Daca el are de gand sa fie rece cu mine,pot adopta acelasi comportament.
Am facut rapid un dus,incercand sa-mi pun ordine in ganduri si dupa ce mi-am luat rochia, m-am urcat in masina si am derapat cu viteza.Am dat muzica tare si am ignorat apelurile de la Amy.
-In sfarsit ai aparut!
-Ti-a fost dor de mine? o intreb razand.
-Stii cat tin la tine si nu vreau sa patesti ceva rau.
Am imbratisat-o si am intrat in casa.Eram singura,perfect.Nimeni care sa ma interogheze.Il vreau pe Harry si o sa fac orice sa o indepartez pe Britney.O cunosc din scoala primara si nu prea ne intelegeam.M-am schimbat repede in niste haine comode si l-am sunat pe Joe.
-Heiiii!
-Buna draga! Te-ai gandit sa dai un semn de viata? ma intreaba ironic.
-Hai gata..Te invit la mine.Cheama si restul echipei. ii spun razand.
A inchis telefonul si dupa zece minute erau la usa mea.
-Ati zburat? ii intreb curioasa.
-Unde este distractie,suntem noi. imi spune Joe intrand in casa.Amy mi-a aruncat o privire de moarte si s-a asezat pe canapea tacuta.Am jucat adevara si provocare si dupa i-am alungat pe nebunii aia si am ramas cu Amy.
-De ce esti suparata pe mine? o intreb asezandu-ma langa ea.
-Pentru ca intri in belele si nu-ti dai seama.
-Mai lasa-ma.Stiu sa am grija de mine.
-Ok..e treaba ta.
Dupa micuta noastra cearta,ne-am hotarat sa ne uitam la un film.Eu vroiam ceva de groaza,ea ceva de dragoste.Am lasat de la mine si ne-am uitat la The NoteBook.Film era foarte plictisitor si eu mancam popcorn,incercand sa o fac sa se simta mai bine.
CITEȘTI
I need you (Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionAvea o viata frumoasa,plina de prieteni.Dar intr-o zi il cunoaste pe Harry si ajunge in patul lui. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99