¤2¤

792 49 9
                                    

'Kim olduğun beni ilgilendirmiyor.'

Yoongi elindeki kağıdı buruşturup sıra altına koydu. Kafasını masaya yaslayıp gözlerini kapattı. Dersi dinlemesine gerek yoktu. Nasıl olsa kendisi için tutulan özel hocalardan biri anlatırdı bu konuları kendisine.

Uykuya dalacakken kendisini dürten el yüzünden gözlerini açtı Yoongi. Sinirle kafasını kaldırıp yanındaki çocuğa baktı.

Çocuk elindeki yapışkan not kağıdını Yoongi'nin alnına yapıştırıp kıkırdayarak önüne döndü ve dersi dinlemeye devam etti.

Yoongi sinirle adının Jimin olduğunu öğrendiği çocuğa bakıp alnındaki kağıdı eline aldı sertçe.

Derste uyunmaz yeni çocuk. Bay Wu görürse senin için hiç iyi olmaz ^^

Yoongi kaşlarını çattı ve bu kağıdı da buruşturup diğerinin yanına koydu.

Kafasını yeniden sıranın üzerine koyup gözlerini kapattı. Yeniden uykuya dalacağı sırada kafasına çarpan şey ile tıslayarak kalktı yeniden.

Görmeyi beklediği şey Jimin ya da bir başka öğrenci idi fakat gördüğü şey elinde bir başka tebeşir ile kendisine ifadesiz bir suratla bakan Bay Wu idi.

Çatılan kaşlarını düzeltip baktı karşısındaki adama Yoongi.

"Dersimde uyuma."

Bay Wu keskin bir dille söylediğinde Yoongi kafasını salladı olumlu anlamda. İlk günden sorun çıkarmak istemiyordu.

Arkasına yaslanıp gözlerini tahtaya dikti fakat kesinlikle dersi dinlemiyordu. Sevmezdi ders dinlemeyi.

Gözleri yanındaki çocuğa kaydığında bir kağıda bir şeyler karaladığını görünce gözlerini devirdi.

Önüne itilen kağıda bakıp sesli bir nefes verdi ve eline almadan okudu kağıtta yazanları.

Seni uyarmıştım kkkk Bay Wu çok titizdir bu konuda. Dikkatli ol. Birazdan sana soru da sorar. Yani dersi dinle ^^

Bu çocuğun ya özel güçleri vardı ya da insanları çok iyi tanıyordu. Yoongi şaşkınlıkla ona baktı. Ne diye kendisiyle bu kadar ilgilendiğini deli gibi merak ediyordu ama tabiki sormayacaktı.

Bir seferliğine onu dinlemeyi tercih ederek Bay Wu'nun anlattıklarını dinlemek için derse dikkat kesildi.

~~~~~~~

Sıkıcı fizik dersinin sonunda hoca sınıftan çıkarken, Yoongi oturduğu yerde gerinerek oturmaktan kasılan kaslarını gevşetti.

Ders Jimin'in dediği gibi Bay Wu'nun kendisine yönelttiği sorular ve diğer gereksiz şeyler ile geçmişti.

Yoongi kafasını yeniden sırasına koyacağı esnada, yanağını dürten parmak ile sağ tarafına döndü. Kaşlarını çatarak kendisine gülümseyen çocuğa baktı sinirle.

Jimin parmağını diğerinin yanağından çekip iki elini kendi yanaklarına koydu, dirseklerini masaya yaslayıp yeni gelen çocuğa bakmaya devam etti.

Yoongi sessizliğini korurken ve sinirle ona bakarken, Jimin gülümsemesini bozmadan ona bakıyordu.

"Adın neydi?"

Jimin tek kelimelik de olsa bir cevap beklentisi ile sorduğunda aldığı tek şey sinirli bakışlardı. Kıkırdayarak sınıfa dönüp ayağa kalktı.

"Hey! Yeni gelen öğrencinin adı neydi?"

Bağırarak sorduğunda bütün sınıfın dikkatini çekmeyi başarmıştı.

Yoongi ise bulunduğu durumun rahatsızlığı ile kaşlarını daha çok çatmıştı. Dikkat çekmek, göz önünde olmak istediği son şey bile değilken, bu çocuk yüzünden şimdiden tüm dikkatleri üzerine çekmişti.

"Kendisine sorsana."

Önde oturan uzun saçlı kız bilmişçesine cevap verdiğinde Jimin gözlerini devirdi.

"Bu seçeneği senden önce düşünecek kadar zekiyim. Nefesini yorma. Önüne dön."

Yoongi yeni sıra arkadaşının aniden silinen gülümsemesi ve ifadesizleşen suratı ile her ne kadar şaşırsa da sesini çıkarmayıp izlemeye devam etti.

"Min Yoongi."

Duvar köşesinden gelen ses ile hem Jimin hem Yoongi sesin geldiği yöne döndü aynı anda.

"Ah, doğru. Sağol TaeTae."

Kıkırdayarak cevap verdiğinde Taehyung da gülümsedi, elini yumruk yapıp baş parmağını kaldırdı ve sol gözünü kırptı.

Yoongi ise onun aniden değişen yüz ifadelerinin sebebini çözmeye çalışıyordu bu esnada.

Jimin gözlerini sıra arkadaşına çevirip elini uzattı yüzündeki kocaman gülümseme ile.

"Park Jimin. Memnun oldum Min Yoongi!"

Yoongi Jimin'e baktı şaşkınlıkla. Ne diye bu kadar ısrar ettiğini, ne diye sürekli kendisiyle iyi olma çabasına girdiğini anlayamamıştı. Herkesin kaçtığı biri ile, kimsenin ilgilenmediği, umursamadığı biri ile ne için bu kadar ısrarla samimi olmak istiyordu ki bu çocuk?

"İyi geçinelim!"

Jimin yeniden söyleyip diğerinin elini boşta kalan eli ile kaldırıp kendisi ile tokalaşmasını sağladı.

'Neden bunu yapıyorsun Jimin?'

Yoongi ise aklındaki soruya cevap aramakla meşgul idi.

NEW SCHOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin