Yoongi Jimin'den kısa sürede olsa kurtulmuş, kendisini bahçeye atmıştı. Bahçede bulunan banklardan birine oturdu ve gözlerini kapatıp temiz havayı çekti içine.
Huzur kendisi için tam anlamıyla buydu işte. Yalnızlık... Temiz havayı ciğerlerine doldururken yanındaki hareketliliği fark ettiğinde tek gözünü açıp sol tarafına oturan kıza baktı.
Kız oturmuş, bacak bacak üstüne atmış ve kendisine bakıyordu.
Yoongi kaşlarını çattı ve kıza baktı anlamayan gözlerle duruşunu düzeltirken.
"Selam."
Kız söyledikten sonra cevap beklercesine baktığında Yoongi'nin yüz ifadesi bile değişmemişti.
Kız kıkırdayarak cümlesine devam etmeden önce saçlarını eliyle arkaya attı.
"Konuşkan değilsin sanırım?"
Yoongi kıza baktı bir süre. Ardından tebessüm etti. Kız onun tebessüm ettiğini görünce gülümsedi.
Yoongi tebessümünü yüzünden silip kıza bakmaya devam etti ifadesiz suratı ile.
"Def ol."
Yoongi sertçe söylediğinde kız kaşlarını çatıp ayağa kalktı sinirle. Yürümeden hemen önce dönüp ona baktı.
"Kaba herif!"
Söyledikten sonra hızla oradan uzaklaştığında Yoongi yeniden gözlerini kapatıp temiz havayı çekmeye başladı içine.
Gözlerini kapattığı esnada kolunun dürtülmesi ile gözlerini tıslayarak açıp kendisine bakan üçlüye baktı.
Jimin gülümseyerek kolunu Yoongi'nin omzuna atıp yanına oturdu.
"Bak Yoongi, şu at suratlı mal Hoseok, diğer esmer olan ise Taehyung. Asıl bomba şimdi. Sıkı dur. Bu ikisi sevgili. Bu ikisi benim arkadaşlarım ve aynı sınıftayız!"
Jimin bitirdiğinde Yoongi şaşkınlıkla bakıyordu ikiliye. İlk kez böyle bir şeye tanık oluyordu ve şaşırması çok normaldi.
"Homofobik galiba bu, Min?"
Jimin önce arkadaşlarına sonra Yoongi'ye baktı. Sonra tekrar arkadaşlarına baktı.
" 'Bu' diye hitap ettiğin kişinin bir adı var Taehyung. Düzgün konuş." Ardından Yoongi'nin şaşkınlıkla kendisine bakan gözlerine baktı Jimin. "Homofobik misin?"
Jimin sorduğunda Yoongi kafasını iki yana salladı.
"Sa-sadece... ilk kez iki erkekten oluşan bir çift, aşk, sevgililik... adı her neyse işte. Ondan görüyorum. O yüzden şaşırdım."
Jimin kıkırdayarak Yoongi'nin saçlarını karıştırdı.
Yoongi ise hem kendisine, hem okula, hem de yanında oturmuş kıkırdayan adama anlam yüklemeye çalışıyordu.
Kendisi kimseyle bu zamana kadar bu kadar uzun bir iletişime girmemişti. Şimdi ise bu çocuğu başından def edemiyordu. İşin ilginç kısmı, def etmek istediği konusu da muamma idi.
Okula şaşırıyordu çünkü; eski okulunda öğretmenler, öğrencilerin saçlarına karışırken, bu okulda öğretmenler bile rangarenkti. Eski okulunda bir kız ve erkeğin bile birlikte olması bazı öğretmenlerin gözüne çarparken, bu okulda gayler vardı. Gay çiftler... bu okul cidden farklıydı.
'Bay Byun bu durumları kast etti sanırım...'
Jimin'e şaşırıyordu çünkü; kendisini dışlamayan, her koşulda, ne derse densin yanında duruyordu hala. Eski okulunda,mahallesinde asla böyle biri ile karşılaşmamıştı. Kimse yanına yaklaşmaz, yaklaşan da en fazla 5 dakika yanında kalıp sonrasında çeker giderdi. Fakat Jimin farklıydı. Herkesten daha çok üzerine düşüyordu Yoongi'nin. Her an yanında bitiyordu ve bu durum Yoongi'yi her ne kadar itiraf etmek istemese de, mutlu ediyordu.
Kendisine gözleri kısılana kadar gülümseyerek bakan adama bakıp iç çekti Yoongi.
'Bana bir şey yaptığın apaçık ortada Jimin. Fakat her ne yapıyorsan, devam et. Çünkü bu hoşuma gidiyor.'
İçinden geçirdiği şeylerden sonra istemsizce gülümsemişti karşısındaki çocuğa.
-------------
WhatsApp Exo RP'sine üye aranıyor. İlgilenenler bana ulaşırsa sevinirim ^ ^