¤5¤

798 46 27
                                    

"Yoongi hyung konuşalım mı biraz?"

Jungkook tuvaletten çıkan büyüğünün yanına gidip söylediğinde Yoongi kafası ile onu onayladı.

Birlikte bahçeye çıkıp bir banka oturdular.

"Hyung, uzatmayacağım. Sadece... Jimin hyunga karşı ne hissediyorsun?"

Yoongi aniden gelen soru ile donakalmış öylece karşısındaki çocuğa bakıyordu.

Sahi, ne hissediyordu?

"Bilmiyorum."

"Anlat."

Yoongi derin bir nefes alıp arkasına yaslandı.

"O yanımda iken mutlu oluyorum. O yokken eksik hissediyorum. Okulda özellikle o yoksa benim için her şey çekilmez oluyor. Doğruya doğru... O olmadan okulda bulunmak dahi istemiyorum. Benden kaçmayan tek insan Jimin. Bu okula geldiğimden beri hayatımdaki bir çok değişikliğin olmasını sağlayan O. Şu anda seninle konuşuyorsam bile bunu sağlayan Jimin. Bu yüzden benim için çok değerli."

"Hyung, ondan hoşlanıyor musun?"

Yoongi Jungkook'a baktı bir süre. Ardından kafasını kaldırıp gökyüzüne baktı. Hoşlanıyor muydu?

"Eğer kalbimin onun yanında iken deli gibi atıyor olması hoşlanıyorum demek ise hoşlanıyorum."

Kesin bir dille söyleyip gözlerini karşısında oturan çocuğun gözlerine dikti.

Jungkook gülümseyerek kafasını salladı.

"Ona söyle? "

"Yapamam."

"Ne? Neden?"

"Benden kaçmayan tek insanın ellerimin arasından kayıp gitmesine izin veremem Kook. Bile isteye bunu yapamam."

Kook kıkırdayarak büyüğüne yaklaştı.

"Onu kaybetmeyeceksin hyung. Söz veriyorum kaybetmeyeceksin. Sadece yap. Ona söyle, lütfen."

"Neden ısrar ediyorsun?"

Yoongi anlamayan gözlerle bakarak sordu.

Jungkook omuz silkti.

"İkinizin de mutlu olmasını istiyorum. Özellikle de Jimin hyungun. Sen sadece dediğimi yap hyung. Lütfen."

Yoongi küçük olana bakıp derin bir nefes aldı. Aslında Kook haklı idi. Jimin ona küsmezdi. Bu küsülmesi gereken bir mevzu bile değildi. Jimin'in öyle biri olmadığını biliyordu. Hafifçe tebessüm ederek kafasını salladı olumlu anlamda.

"Yapacağım Kook. Söyleyeceğim."

~~~~~~~~~~

"Yoongi söylüyor mu?"

Taehyung heyecan ile Kook'a bakarken sordu.

"Evet. Söyleyeceğim dedi. Peki Jimin?"

"O da söyleyecek."

Hoseok kolunu Taehyung'un beline sarıp kendine çekerken söylendi.

"Güya karışmayacaktık."
Taehyung kıkırdayarak söyleyip ellerinden birini belinde olan sevgilisinin elinin üzerine koydu.

"Başka çare bırakmadılar."

Jungkook omuz silkerek söyleyip kahvesinden bir yudum aldı.

"Umarım ikisi de gerçekten söyler. Birlikte olmalarını o kadar çok istiyorum ki."

NEW SCHOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin