“Don't ever say you're lonely
Just lay your problems on me
And I'll be waiting there for you
The stars can be so blinding
When you get tired of fighting
You know the one you can look to” => Union J-Carry you
Oh,cine suna la ora asta?Eram atat de iritata de faptul asta, dar cu toate astea intind mana pana la dulapior si ridic telefonul.
-Alo?
-Buna Amy.Ce faci?
-O vai, Rosalie. Ma bucur atat de mult ca mi-ai stricat somnul. Te iubesc pentru asta !
-Uite cine s-a trezit cu fata la cearsaf.
-De fapt, m-am trezit cu fata la tavan.
-Mda, bineee. Hai, imbraca-te si te astept la mine.
-Cee? Acum? Esti normala?
-Asa mi s-a spus la ultimul control.Dar tu?
-Rose, pe bune. Abia ce m-am trezit.Nici macar nu am mancat.
-Servesti micul dejun la mine.Hai, repede. Aaa...sa vii pe jos, fara masina.
-Micul dejun il servesc acasa, acum. Dupa care vin la tine.Dar cu ce scop?
-Hmm, facem o iesire in gasca.
-Cine vine?
-Iti spun cand ajungi.Hai cius.
-Rose, dar…
Se putea sa nu-mi inchida telefonul?Si cat de mult mi-as dori sa mai stau intinsa pe patul meu moale, dar nuuu, Amy trebuie sa se grabeasca dintr-un motiv nestiut.In fine. Ma ridic, ma indrept catre toaleta, imi fac rutina de dimineata, dupa care merg catre bucatarie.
-Buna dimineata, Amy !
-Neata mama! Ce faci?
-Tocmai ce ti-am incalzit laptele pentru cereale.
-Oh, perfect.Chiar trebuie sa ma grabesc.
-Dar unde pleci?Nici macar nu mi-ai povestit de petrecerea de aseara.
-Hmm, m-a chemat Rose de urgenta la ea. Cat de petrecere, iti spun tot indata ce ajung acasa.
Mi-am terminat micul dejun si m-am grabit catre camera mea.Mi-am luat o pereche de colanti crem, un maieu larg de culoare roz si niste balerini.Parul l-am prins intr-un coc ciufulit, iar cat despre machiaj, acesta a fost unul cat mai natural.Mi-am luat telefonul, am coborat scarile, am pupacit-o pe mama si am iesit in graba din casa.
In zece minute ajunsesem in fata casei sale. Nici nu am avut timp sa sunt la usa, ca mi-a sarit in fata Jade.
-Aaaamy! Ai ajuns.
-Da, asa se pare.
-Hai sus.Toti te-am asteptat.
-Toti? Ok, sunt confuza.
Pot sa jur ca fetele astea doua nu sunt normale.M-a luat de mana si ma tragea dupa ea de parca as fi fost catelusul ei in lesa.Cand a deschis usa camerei lui Rosalie, am ramas stana de piatra.Acolo era Matt cu Rose pe brate, un baiat necunoscut si inca cineva. Cand mi-am indreptat privirea catre el am rosit toata, lasand-mi ochii-n pamant.
CITEȘTI
Can°t let her go => Niall Horan Fan Fiction
FanficIn timp ce ea visa la o iubire ca-n povesti, el lupta cu sine insusi pentru a-si ascunde durerea, mascand-o astfel intr-un comportament ce avea sa raneasca multa lume. Cine avea sa creada ca iubirea va juca un rol important in viata lui? Si mai ales...