Asi se zbláznim!

1.2K 34 2
                                    

  ''Nestíhám!'' křičela jsem pořád dokola.Běhala jsem po bytě sem a tam a byla úplně zmatená.První den 2.pololetí začíná.Jsem v 8.třídě což znamená,že se známky počítají na další školu.Ale pořád nemám jasno kam chci jít.Vím vyvádím úplně zbytečně,měli jsme jen jeden den prázdnin.Ale i tak chci jít do školy upravená.Po dlouhém přehrabování skříně si beru vínový svetr s černými džínami,jelikož je Únor tak je ještě zima tím pádem outfit doladím khaki zelenou koženou bundou,teplým šedým šátkem a šedými kotníkovými boty.Batoh si dnes neberu,jelikož máme je 5 vyučovacích hodin.(viz nahoře)

''crr'' zazvoní zvonek a já se strašně leknu.To bude určitě Míša.Je to moje nejlepší kamarádka už od 1.třídy.Běžím ke dveřím abych ji mohla pustit dál.''Čau,přátelské objetí'' pozdravíme se a obejmeme.(To ,,přátelské objetí''je taková naše hláška :D)''Pojdˇ dál,ještě nejsem hotová''a pustím ji k nám''Jako vždy'' řekne s úsměvem. ''A nezapomen jako doma'' zakřičím na ni z koupelny. ''Jasně'' odpoví mi. ''Už si jen vyčistím zuby a můžeme vyrazit'' ''Konečně'' zasténá Míša.

Cesta do školy trvá zhruba 15 minut,takže si celou cestu povídáme.Když dojdeme ke škole tak se kolem sebe rozhlédnu a řeknu ''Bože za co,jsi vymyslel tento ústav''.Míša se začala šíleně smát,i když já to za vtip nepovažovala.Já a Míša moc oblíbené nejsme,většinou se bavíme jen spolu.Když jsem vešla do třídy,tak bylo vše stejné jako předtím.Nafoukané holky se bavily s oblíbenými kluky,mezi které patřil i Vojta nejhezčí kluk na škole.A pak takový ty partičky což byly šprti,závisláci na počítačovích hrách,ti co chodí tajně kouřit za školu,zbytek holek a potom vyvrženci což jsme byla já a Míša.

Po škole jsme se rozhodli jít do města a koupit si pár nových kousků oblečení.Jako první jsme šli do  H&M,kde měli spoustu úžasných věcí.Ale nakonec jsem si vybrala:2 mikiny,2 trička,2 rifle,bundu,kšiltovku a sluneční brýle(viz dole)

Ale nakonec jsem si vybrala:2 mikiny,2 trička,2 rifle,bundu,kšiltovku a sluneční brýle(viz dole)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem potřebovala zajít do DM abych si koupila nový korektor.Vešli jsme dovnitř a hned jsem ho uviděla.Vojtu.Má nádherně tmavě hnědé oči a hnědé vlasy.Že jsem se tam na místě neroztekla.Míša mě bouchla loktem a řekla''Začínáš se čevenat'' a já se jen usmála.



Doufám že se vám první díl líbil.Vím je to nic moc,ale jsem začátečník.Magcon tam bude o něco později,chci ten příběch trochu rozebrat do detailů.

Který?! (NewMagcon CZ) FFKde žijí příběhy. Začni objevovat