V hlavě mě proudilo miliony myšlenek.Z přemýšlení mě vyrušil zvonek na hodinu.
_____________________________________________________________________
Vešla jsem do třídy a všechny oči byly nalepené na mně.Podle jejich výrazů jsem poznala,že mě pomlouvaly.Ale co se dá dělat,je mi úlně jedno co si myslí.
|Po škole|
Po cestě domů jsem přemýšlela kde mohl táta ráno být.Měl být doma a do práce měl jít až odpoledne.Divné bylo že mi nenechal ani vzkaz.Pomalu jsem docházela k našemu paneláku.Vytáhla jsem si klíče a otevřela vchodové dveře.Vyšla jsem po schodech do 1.patra a odemčela dveře od bytu.Hodila jsem batoh na zem a vešla jsem do kuchyně si vzít něco k jídlu.Ale než jsem stačila dojít k lednici,upoutal mojí pozornost papírek na jídelním stole.Hned jsem ho vzala a začala číst
Ahoj Bello
Oběd máš v lednici.Nezapomen si to ohřát a sníst všechno.Na večeři si vezmi co chceš.Domů příjdu až zítra ráno musel jsem naléhavě odjet.
Mám tě rád
Táta.
Nad druhou větou jsem zakoulela očima.Ale až jsem dočetla celý vzkaz začalo mi to vrtat hlavou.Kam mohl jet?Co je tak naléhavého?Vždit nemá ani moc důležitou práci.......
Zatřepala jsem hlavou abych se zbavila těchto myšlenek a otevřela lednici.Na poličce tam ležely těstoviny s omáčkou a masem.Vytáhla jsem je a dala do mikrovlnky.Po dvou minutách jsem je vytáhla a šla si sednout k televizy.Postupně jsem přepínala všechny kanály.''Proč v té televizi nic není?''řekla jsem si pro sebe.Když jsem dojedla,odnesla jsem nádobí do kuchyně a šla do pokoje.Udělala jsem si úkoly.''Hotovo''řekla jsem si po hodině.Když jsem se podívala na hodiny ukazovaly 16:28.Lehla jsem si na postel a vzala mobil do ruky.Projížděla jsem všechny sociální sítě.Po té jsem nejspíš usla.
*crr*
Jednou mám vážně chut hodit ten budík z okna.Vstala jsem z postele,roztáhla žaluzie a šla do koupeny si udělat ranní hygienu.Poté jsem se vydala do kuchyně si připravit něco k snídani.Vytáhla jsem si tousty natřela je nuttelou a do hrnečku nalila mléko.Sedla jsem si ke stolu a začala jíst.Najednou do kuchyně vešel táta.''Ty nespíš?''zeptala jsem se ho.''Jak vidíš tak ne''odpověděl mi''Jo a potřebuju abys dnes zůstala doma,musíme jít něco zařídit''řekl a já jen vykoulila oči.''A co chceš zařizovat''zeptala jsem se po chvíly''Uvidíš,dostal jsem takovou nabídku tak to s tebou chci probrat''.
Omlouváme se že jsem nic dlouho nepřidala,ale moc se mi do toho nechtělo.Budu se snažit co nejdřív vydat další.
Děkuju moc za 360 reads a 28 votes.Jste úžasní.
ČTEŠ
Který?! (NewMagcon CZ) FF
FanfictionJmenuji se Isabella,ale všichni mi říkají jen Bella.Je mi 13 let.A bydlím v Česku,teda zatím.Jednoho obyčejného dne se stane něco co by nikdo nečekal,a mně to obrátí život vzhůru nohama. ''Vstávej letadlo už přistálo'' řekla Táta.Podívala jsem se z...