Vešli jsme dovnitř a hned jsem ho viděla.Vojtu.Má krásné hnědé oči a ty vlasy.Že jsem se tam na místě hned nerostekla.Míša mě bouchla loktem a řekla ''Začínáš se červenat'' a já se jen usmála.
_________________________
Asi po 5 minutách co jsem tam stála jak přilepená,jsem si uvědomila že stojí předemnou a něco mi říká. ''Co?'' řekla jsem nevnímavě. ''Jestli jsi v pohodě?'' zeptal se mě Vojta. ''Jo,já jsem,proč bych nebyla?'' řekla jsem nervozně. ''Protože tu stojíš a hledíš na mě jak na ducha'' řekl a usmál se.Ach,jak já miluju ten jeho úsměv. ''Aha,promin'' řekla jsem a začala se znovu červenat.Pak jsem si všimla,že vedle něho stojí nějaká holka.Ta holka byla Veronika.Nejoblíbenější holka na škole.A ani se nedivím,její táta je ředitel. ''Vojti,nechceš už jít'' řekla Veronika. ''Jo,jasně'' odpověděl jí. A já si až ted všimla,že se drží za ruce. ''Děláš si srandu'' vypadlo ze mě ''on má holku,a ještě k tomu Verču''. ''Klid to bude dobrý'' uklidnovala mě Míša ''Najdeš si někoho jiného''.
.................
|Doma|
''Čau Tati'' zařvala jsem přes celý byt,protože jsem nevěděla kde táta je. ''Nejdeš nějak pozdě?'' ozvalo se z obýváku. ''Promin zdržela jsem se ve měste'' řekla jsem a dala mu pusu na tvář. ''Tak jo,ale příště přijdeš v čas!'' řekl přísným hlasem.''a ted si běž udělat ůkoly,pak najíst a spát,zítra vstáváš''.Já jen obrátila oči v sloup a řekla ''Fajn''.
...................
|O 20min. později|
''Konečně,Hotovo'' řekla jsem si sama pro sebe.Šla jsem si do kuchyně pro něco na jídlo.Vzala jsem si Tousty s máslem,šunkou a sýrem.A šla to sníst k televizi,kde se táta díval na nějaký film.Ten film mě nijak nezaujal tak jsem to rychle snědla a šla se vysprchovat.Když už jsem byla v pyžamu,vyčistila jsem si zuby a šla si lehnout.Jelikož jsem nemohla usnout tak jsem ještě asi hodinu projížděla Instagram.
|Druhý den ráno|
*cinkcink*
Nesnáším ten zvuk když vám přijde SMS a vy chcete spát.Podívám se na hodiny 6:03.To si se mě někdo dělá srandu já chci ještě spát.Míša!.Co ta chce tak brzo.
Prosím zavolej je to důležitý!
Rozespalá jsem ji začala volat.Nebere to.Tak to už si ze mě dělá srandu.Najednou mi napsala.
Zavolej znova!
Tak jo,jde se volat znova.Konečně to zvedla.
Já:Co chceš tak brzo!
Míša:Máme problém!
Já:Jakej?!Co se stalo?
Doufám že se vám dnešní díl líbil.Chci jen říct že jsem ráda za každé přečtení nebo komentář. :) A ten kluk na obrázku.Jmenuje se Filip Lexa je to mladší bratr od Hoggyho(Petra Lexu).Představuje tam jakože toho Vojtu.Budu se snažit co nejdřív přidat nový díl.Nejspíš bude ve středu ;)
ČTEŠ
Který?! (NewMagcon CZ) FF
FanfictionJmenuji se Isabella,ale všichni mi říkají jen Bella.Je mi 13 let.A bydlím v Česku,teda zatím.Jednoho obyčejného dne se stane něco co by nikdo nečekal,a mně to obrátí život vzhůru nohama. ''Vstávej letadlo už přistálo'' řekla Táta.Podívala jsem se z...