Míša:Máme problém!
Já:Jakej?!Co se stalo?
________________________
Míša:Zapoměla jsem ti něco říct
Já:A co?
Míša:Přestupuju na jinou školu
Já:Co?Proč?Kdy?
Míša:Dneska je můj poslední den na naší škole,přestupuji na jinou protože se stěhujeme.
Já:Míšo a proč?
Míša:Táta dostal novou práci
A v tu chvíly jsem to vypnula.Hodila jsem mobil na zem a začala hystericky brečet.Jediná moje kamarádka a stěhuje se.Momentálně jsem si přála abych se zbudila a zjistila,že to byl jen sen.Ale ne,byla to realita.
Už je 6:30 vstala jsem z postele,ale vůbec se mi nechtělo.Nejraději bych předstírala,že jsem nemocná,ale je to přeci poslední den co uvidím Míšu,takže musím jít.Šla jsem do koupelny abych si vyčistila zuby,učesala a namalovala.Ale pak jsem si uvědomila,že nejspíš budu brečet,tak se pro tentokrát malovat nebudu.Vyšla jsem z koupelny a šla se převléct.Dnes jsem neměla náladu vymýšlet něco extra.Tak jsem na sebe hodila jen bílý svetr,jeans,šátek,černé boots,a černo-bílý kabát.
|školu přeskočíme :D|
Před školou se mě Míša zeptala jestli nechci jít na chvíly k nim.Já jen kývla na souhlas.Celou cestu jsme mlčeli.Když jsme došli k nim celý byt byl prázdný.Leželo tam jen pár krabic které ještě neodvezli.''Uvidíme se ještě někdy?'' řekla jsem a začali mi téct slzy po tváři.''Jasně že jo''řekla a objala mě.Najednou se otevřely dveře a v nich stáli Míši rodiče.''Odjídíme'' řekla její máma.Míša si vzala batoh na záda a vyšli jsme ven.Před domem jsme začali obě dvě brečet.''Budeš mi chybět''řekla jsem a obejmula jsem ji.''Ty mě taky''a přitiskla mě k sobě.''Míšo už musíme jet''řekl její táta.Míša se odtáhla a nasedla do auta.Ještě než odjeli otevřela si okýnko a řekla mi naposled''Ahoj,budeš mi chybět ségra''.''Ty mě taky,Ahoj''A v tu chvíly odjeli.Já začala znova hystericky brečet.Bylo mi úplně jedno co si o mně myslí lidi na ulice,ale mně právě ted odjela nejlepší kamarádka.
Moc se omlouvám,že jsem nic ve středu nedala.Ale jak už jsem psala do komentáře,Dlouho jsem chyběla ve škole takže každý den pišu min.2 testy,proto se musím pořád učit.Snad to chápete ;) Budu se snažit hodně psát o víkendech.A chtěla bych poděkovat za 66 přečtení a 6 vote,hrozně si toho vážím.
P.S.:Ještě asi 1-2 díly a objeví se náznak Magconu :D
ČTEŠ
Který?! (NewMagcon CZ) FF
ФанфикJmenuji se Isabella,ale všichni mi říkají jen Bella.Je mi 13 let.A bydlím v Česku,teda zatím.Jednoho obyčejného dne se stane něco co by nikdo nečekal,a mně to obrátí život vzhůru nohama. ''Vstávej letadlo už přistálo'' řekla Táta.Podívala jsem se z...