4.alone

605 24 8
                                    

Bylo mi úplně jedno co si o mně myslí lidi na ulice,ale mně právě ted odjela nejlepší kamarádka.

__________________________________________________________________

Asi po pěti minutách jsem se konečně hnula z místa a šla pomalým tempem domů.Když jsem přišla k domu zhluboka jsem se nadechla a utřela slzy,protože jsem věděla že je doma táta a ten,by se začal vyptávat co se stalo a na to jsem náladu opravdu neměla.Pomalu jsem vytáhla klíče z batohu a začala odemikat dveře.''Ahoj'' zakřičela jsem,když jsem vešla dovnitř.''Ahoj,jak ses dneska měla?'' zeptal se táta.''Nic moc''odpověděla jsem a chtěla zalést do pokoje,ale v tom mě táta zastavil.''Já vím,že ti Míša odjela,ale to zvládneš já to vím'' řekl lítostným hlasem.''Počkat jak to víš?''vykulila jsem na něj oči.''Volala mi její máma a všechno mi pověděla'' odpověděl.''Aha'' řekla jsem a otočila se na patě a vešla do pokoje.Hned jsem za sebou zavřela dveře a lehla si na postel,kde jsem začala znova brečet.

*crr* ozval se strašný zvuk,který už od svých 6 let proklínám.Ano byl to budík.Je půl 7 ráno a já musím vstávat do školy.Nejraději bych zalezla pod peřinu a nikdy nevylezla.Představa že na mě dnes nikdo nezazvoní,že půjdu do školy sama,budu sedět sama v lavici,mě docela děsí.Vylezla jsem z postele a šla si do koupelny udělat ranní hygienu.Potom jsem se šla obléct(obrázek) a najíst.Dnes jsem byla ráno doma sama i když měl být táta doma.Hodiny už ukazovaly půl 8 a já si uvědomila,že nestíhám.Rychle jsem si vzala batoh a vyběhla z bytu dřív než by někdo stačil napočítat do tří.

Rychle jsem si vzala batoh a vyběhla z bytu dřív než by někdo stačil napočítat do tří

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

|Ve škole|

Sedla jsem si do naší,no vlastně ted už jen mé lavice.První hodina byla Matematika což mě vůbec nebavilo.Hned jak zazvonilo na přestávku,se všichni seběhli k mé lavici.''Je pravda že se Míša

odstěhovala?'' ''Co je s Míšou?'' ''A s kým se ted budeš bavit?'' pokládaly mi všichni otázky typu ohledně Míši.Byla jsem z toho všeho vystresovaná,tak jsem se zvedla z lavice a odešla na záchod.Sedla jsem si na parapet okna a začala přemýšlet.Možná měli pravdu,s kým se ted budu bavit?.V hlavě mě proudilo miliony myšlenek.Z přemýšlení mě vyrušil zvonek na hodinu.


Ahoj,doufám že se vám dnešní díl líbil.Podle mě je takovej o ničem ale v příštím díle to bude lepší.Strašně bych chtěla poděkovat za 168 přečtení a 16 vote.Neskutečně si toho vážím.Nemůžu uvěřit že to někdo čte :D Děkuju za podporu abych pokračovala.

Který?! (NewMagcon CZ) FFKde žijí příběhy. Začni objevovat