Filmy Szkodzące...

797 42 35
                                    


Jak pewnie większość ludzi przeglądających tą stronę znasz creepypasty mówiące o filmikach wywołujące szkody fizyczne bądź psychiczne...

Oczywiście większa część to kłamstwo, a jedyne, co można poczuć to strach, dyskomfort, uczucie bycia obserwowanym itp.

Ale są materiały rzeczywiście uszkadzające zdrowie i umysł. Ile ich znam? Z nawet 20, ale umknęły mi z głowy... No, dla mnie to chyba dobra wieść. Podzielę się z wami trzema. Dam linki do dwóch.

ALE POD ŻADNYM POZOREM NIE URUCHAMIAJ ICH, JEŻELI CHCESZ ZACHOWAĆ ZDROWĄ PSYCHIKĘ!

Cóż twój wybór robisz co chcesz...

Video tape a #1

Scena z filmu.
Video tape a #1 udostępniony jest na YouTube. Można wywnioskować, że zawiera treści satanistyczne. Na początku filmik czerwonym napisem ostrzega nas o założeniu słuchawek... Albo żeby ich nie zakładać... Przepraszam, sam już nie wiem. Natomiast nie zamierzam tego włączać. Potem jednak mamy scenę na cały film. Zdeformowany (przebrany) człowiek zniekształconym głosem wymawia niezidentyfikowane treści. W tle można ujrzeć pentagram (chyba odwrócony), a do efektu wideo jest wyświetlone na zmieniającym się kolorze. Ludzie, którzy wchodzili na dany plik w linku na różnych stronach o creepypastach, pisali w komentarzach o bólu głowy, zaburzeniach, i co jest trochę dziwne, krześle robiące się gorące, na którym siedzieli.
Link: [1]

I Feel Fantastic

Udostępniony na YouTube. I Feel Fantastic znany też jako I Feel Fantastic 333-333-333. Jest związany z creepypastą "A Wyoming Incident" i "Dead kids Fundation". Widać na nim kobietę androida śpiewającą piosenkę "I feel fantastic". Co jakiś czas kamera wyświetlała się pod innym kontem pokoju (starodawny), w którym stała oto istota, a raz lub dwa poza domem. W tle grała kakofonia zbudowana z dźwięków syntezatora z lat 90.

Scena z filmu.
Samo obejrzenie choćby 10 sekund filmu od razu doprowadzało do znanych już w creepypastach objawów jak i również złudzenie polegające na widzeniu postaci z filmu kątem oka.

Link: [2]

Unknown Kid Tape

Udostępniony na YouTube, być może już usunięty. Niestety nie pamiętam jak się nazywał, najpewniej z tego iż jego nazwa wynosiła losowe litery (coś w stylu fsjghdfgnh). Nazwiemy więc go Unknown Kid Tape. Film trwał około 12-18 sekund. Był na nim plakat dziecka zrobionego w komputerze jak istotę z I feel... ,który, wiecie co, nosił okulary i uśmiechał się (SZEROKO) do oglądającego. Efekty w tle były dość ciekawe, połączenie czarnego zachmurzenia ekranu z białymi błyskami oraz muzyką z horrorów. Pamiętam, że gdy go obejrzałem, poczułem dziwny dreszcz. Jednak potem zorientowałem się, że coś jest za mną. Widziałem to kątem oka... A potem mnie zabiło. Nie no żartuję, po prostu przestraszyłem się, a widziałem go gdzieś cały dzień. Postaram się znaleźć film i pokazać go tutaj. Oczywiście osoba kojarząca materiał może zedytować stronę i wkleić go.

Jeśli ktoś dziwi się, że nie można go oglądać, a ja wiem co w nim było, to patrzyłem na różne sceny na dwie, może jedną sekundę, oprócz trzeciego, bo widziałem całego. I tak zaburzenia mnie dotknęły.

PLSH CreepypastyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz