Sabahleyin gene savsak savsak kalkmıştım. Saate baktım akşamüstü 5ti hemen kalkıp ağızımdaki bu tattan kurtulmak istiyordum akşamdan kalmaydım her zamanki gibi makyajımla ve elbiselerimle uyumuştum kim beni buraya getirdi acaba neyse hemen kendimi sıcak suyun altına attım. Biraz ayılmıştım sıcak su iyi gelmişti üzerime en sevdiğim pijamalarımı geçirip cornflakesimi hazırlayıp tv başına geçtim. Biraz dinlenmek istiyordum taa ki telefonumun zırlayan sesini duyana kadar Karen hemen hazırlan babysi diye cırlıyordu telefonun başındaki ses ne oluyor dedim. Akşama bir yaza hoşgeldin partisi var hemen bir şeyler giyde hazırlanmaya başla öptüm dedi. Ben cevap veremeden telefon yüzüme kapanmıştı.Aa bu arada kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Altayoğullarının biricik kızlarından küçüğü Karen 17 yaşındayım 166 boyunda fiziği iyi bal köpüğü gözleri ve saçları olan cici bir kız. Şimdi hazırlanmam gerek diye tam yerimden sıçrarken biricik ablam geldi Kareeeeen!!!! Şimdi sıçtık dün gece elbisesini gizlice almıştım ve üstüne gerizekalı birisi kusmuştu. Hemen en cici kız gülümsememi takınarak ablacıııım dedim. Bana ablacım deme dedi. Bu elbisenin hali ne abla ıı şey ya sen giymiyordun ki onu ( aslında haftasonundaki babamın şu iş için düzenleyeceği yemek zımbırtısında giyecekti) neden acaba yeni aldığım için olabilir mi dedi. Ben hemen odama kaçtım ve hazırlandım. Ablam Tuana baya iyi ve çok duygusaldır beni kıramaz hiç. Evden alal acele çıktım. Arabama atladığım gibi(şimdi ehliyeti nasıl var diyeceksiniz para her kapıyı açar tatlışlar 😊) Partinin olduğu cluba geldim hıh Karya 'da burdaydı. Hemen sahte gülümsemesiyle geldi tatlıııım dedi salyalı salyalı öptü. Bütün gece içtim dans ettim sabaha karşı eve dönmüştüm. Annemle babam iş gezisinde ablamla beraber evde kalıyorduk.Ablam pek sevmez kalabalık ortamları o odasında kitap okusun hep. Hemen odama girip kendimi yatağa attım. Sabaha karşı ablamın çığlıkları ve ağlama sesiyle uyandım yataktan kendimi nasıl attım bilmiyordum hemen yanına gittim. Ablam yere çökmüş hıçkırıklar içinde sarsılarak ağlıyordu. Abla! Abla! Ne oldu dedim ama cevap veremiyordu. Ağlamalarının içinde kesik kesik Ka Ka ren dedi. Evet abla dedim. Annem babam tekrar ağlamaya başladı anlamdıramamıştım ne oluyordu bende öyle kalmıştım. Annem babam? Yoksa Aman Allahım??
Umarım beğenirsiniz biraz kısa olabilir ama acemiyim. Yeni bölümü en kısa zamanda yazacağım. Hikayemi haftada bir yazıp yayınlamayı düşünüyorum. Beğenilerinizi ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekleyeceğim şimdiden teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
Teen Fictionİntikam ateşiyle yanıp tutuşan bir kız karşısında güçlü bir aile ya veliahtını sırılsıklam kendine aşık edeceğim derken kendisi aşık olursa ne olur? Buralarda bir denemede bulunup üniversite sınavının ağır baskısına dayanamayıp bırakmıştım şimdi t...