Hayat Acımasız Bir Oyun

13 0 0
                                    

Annemle babamın ölümünün üstünden tam bir hafta geçmişti. Ablamda bende hala şoktaydık. Bahçede üzerime yorganımı çekmiş ayakta öylece duruyordum ne oldu da böyle  oldu. Anlayamıyordum beynim bunu bir türlü idrak edemiyordu. Ayakta ne kadar süre öyle bekledim bilmiyorum  sonra odama geldim ve yatağama yatıp için için ağlamaya başladım .Bir müddet sonra uykuya dalmıştım .Sabahleyin kalktığımda içimde bir hissizlik vardı anlamlandıramadım ablamın odasına gittim kapıyı tıklattım içeriden ses gelmedi aklıma kötü şeyler gelmişti hemen kapıyı açtım ve içeri girdim oda boştu ve yatak bozulmamıştı .Yatağın üstünde bir zarf vardı .Karen'e diye .Hemen alıp okumaya başladım.

Karen,

Ben artık bu kadar açıyI kaldıramıyorum. Buralar bana iyi gelmiyor bir müddet kendime gelmek için uzaklara gidiyorum.Lütfen beni arama sorma.Acil bir mesele olursa avukatımızla iletişim kur.O bana ulaşabilir sadece .

SENİ SEVEN ABLAN ...

Bu da neydi? Hayır bu saçmalık böyle bir durumda beni yalnız bırakıp çekip gidemez HAYIR HAYIR ( ODADAKİ BÜTÜN EŞYALARI DAĞITIP HIÇKIRIKLARLA AĞLIYORDU .)Bir müddet sonra halının üzerinde ağlarken uyuya kalmıştı. Kapının çalmasıyla uyandı .Saate baktı .Saat sabahın beşiydi.Bu saatte kimdi ?Acaba ablam mı diyerek koşarak merdivenleri indi.Kapıyı açtığında kimse yoktu bakınmak için bir adım attığında ayağı bir şeye çarpmıştı.Bu da neydi ? Eline aldı. Kutunun kapağında gerçekleri öğrenmek istiyorsan Kutuyu aç yazıyordu.Bu ne ya kim böyle bir ortamda oyun oynar dedi.kutuyu alıp bir köşeye atıp mutfağa gitti. Kendine bir kahve yaptı ama içi içini yiyordu.O kutunun içinde ne olabilirdi.  Hemen kutuyu attığı yere gidip aldı. Kapağını kaldırdı ve içindeki notu aldı not gazete kağıdından kesilen harflerle yazıyordu. Bütün gerçekleri gün yüzüne çıkarmak istiyor musun ? Karen bunu anlamlandıramamıştı .O anda bir telefon çaldı ama bu onun telefon müziği değildi. Sonra kutudan geldiğini fark etti. Hemen telefonu eline aldı .Telefon ekranında bilinmeyen numara yazıyordu.

Mekanik bir ses   KAREN ALTAYOĞULLARI dedi. 

Karen : ALO ??? 

Bu bölümlük bu kadar bakalım diğer bölümde ne olacak kısa gelebilir lakin bende bu işlerde acemiyim hatalarımı maruz görün 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikam AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin