Jony

20 3 0
                                    

Ach...........

Domů jsem přijela opravdu hodně pozdě. A ať se mi chtělo sebevíc spát,nešlo to. Musela jsem stále myslet na Jonyho,je tak... hezký, milý, no... prostě okouzlující.

Má takový hnědý vlasy,v docela sexy rozcuchu, černý oči, postava, svaly, no... co k tomu ještě říct,je prostě úžasnej...  Asi jsem se zabouchla...

V tom mě z mého přemýšlení vytrhlo zvonění telefonu, podívala jsem se na čas ,,Jaký blázen mi může volat v 6:30?!" Zvedla jsem tady mobil a přitiskla si ho k uchu a otráveně řekla ,,Prosím"?. Najednou se v mobilu ozval známý hlas, to byl Jony! Hned jako bych ožila. A tak hned začal náš první hovor.

,,Neruším"? Zeptal se. 

,,Jasně že ne"! Odpověděla jsem.

,,Co potřebuješ?"

,,No..nešla by si se mnou zítra,co třeba ve 20:00 na večeři?" Vychrlil ze sebe.

,,Jasně že půjdu! A nechceš pro mě přijít domů?"

,,Rád". Odpověděl.

,,V esemesce ti pošlu adresu. Takže zítra v osm?"

,,Ano.Tak čau."

,,Ahoj".

Hned po zavěšení jsem se zamkla v pokoji a práskla sebou o postel. Nic lepšího mě v Americe potkat nemohlo. Co si vezmu na sebe?!


Ahoj! Omlouvám se, že tak dlouho jsem nic nevydala, to víte konec roku na gymplu,učitelé se zbláznili. Každopádně teď jsou prázdniny a já bych mohla s tím příběhem hodně pohnout. Moc všem děkuji za rady  v komentářích a taky voted, to zahřeje u srdce. Další díl bude buď dnes večer,nebo zítra ráno. Díky za vše a užívejte si toho volna, na které jsme všichni,(hlavně na druhém stupni),tak dlouho čekali.  

Ahóóóóóóóóóóóóóój!!!!!!!!!!!!  

  



Můj nový  život v AmericeKde žijí příběhy. Začni objevovat