Jsem vzhůru až od ...od.. ještě spím!!!!!!!! Je devět dvacet a já se probouzím až teď, no teda! Za necelých 12 hodin jdu na rande, na který chci fakt jít, a já si tu jen tak polehávám.!!
V mžiku jsem vystartovala z postele směrem k šatní skříni. Z postele jsem musela vstát velmi pomalu, protože Cookie (Teď již tradičně) byla schoulená do klubíčka na druhé straně postele u mých noh. Ach, byla tak roztomilá... No nic........musím se nachystat na to super rande.
O 4 hodiny později...
Nééééééééééé!!!!!!!!
Pořád nevím co si mám obléct!?! Už jsem vyházela celý šatník a pořád nic... A to si ještě musím udělat mejkap, najít si to oblečení a ještě mi chybí lodičky. Ale to bude malina. Mám lodiček jednu plnou skříň, no jo, přesně tam, v té tajné místnosti od dědy. A potom ještě upravit vlasy!
19:50...
Už čekám u vchodu ve verandě. Máme tam dvě bílá křesílka se skleněným stolkem, tak jsem si na jedno to křeslo sedla. Ach.. bylo tak příjemné. Fakt nechápu, proč tahle úžasná křesílka nemáme i v obýváku! Už se tak těším na Jonyho! Nakonec jsem zvolila vlasy do drdolu (teda toho docela složitého),potom jsem na sebe naplácala trochu toho makeupu, k tomu černou řasenku pro větší objem, a potom ještě něžnou růžovou rtěnku. Z oblečení jsem nakonec zvolila červené krátké koktejlky s krajkou a bez ramínek. Boty jsem měla stříbrné na vysokých jehlách (podpatcích). K nim jsem zvolila stříbrné šperky-dlouhé a krásné stříbrné náušnice a k nim lesklý stříbrný náhrdelník, který se jen blyštěl. Kabelku? No to ani náhodou! Stačí mi malé stříbrné psaníčko. Najednou zazvonil zvonek. Jony, hezký, krásný a úžasný jako vždy (zatím ho vidím teprve podruhé). Sjel mé tělo pohledem a potom se na mě usmál. Ani nevím proč, ale líbilo se ,mi to. ,,Půjdem"? zeptal se. ,,No jasně"! Jeli jsme černým audi, ale co mě zaujalo, měli jsme vlastního řidiče, a Jony mu dokonce tykal, ale nemám teď opravdu čas myslet nad tímhle. Zastavili jsme před krásným a velkým domem. ,,To je tvůj dům"? zeptala jsem se. ,,Ano. Vařil jsem, myslel jsem si, že to tak bude romantičtější...Co myslíš"? ,,No jistě, jsem nadšená"! Vešli jsme dovnitř. ,,Úžasný dům! Je tak moderní!" vypadlo mi omylem z úst. ,,Díky". řekl a podíval se na mě šibalským pohledem. Ach ne! Proč se mi jen tak líbí, když se na mě tak dívá?!
Celý večer probíhá skvěle, stále se bavíme, smějeme se, a právě pijeme skleničku šampaňského z jahodami. Byl to tak krásný večer, ale co se bude dít teď?
Ahoj! Omlouvám se, že jsem to vydala až teď a usekla v tak zajímavé části. Díky moc že to čtete! Doufám že se těšíte na další díl,já se taky moc těším! Každopádně moc díky za voted,komentáře ,a hlavně za to,že to čtete!
DÍKY!
ČTEŠ
Můj nový život v Americe
Short StoryJe to o jedné holce jménem Annie. Ta odjakživa žije v Česku,a tak by ji nikdy nenapadlo,že by mohla bydlet v Americe. Za velice krátký čas jí zemřel děda. Ten v Americe bydlel.Zůstal tam po něm velice cenný majetek,a protože jsou Annie a její rodina...