iddia

123 74 19
                                    

Her kitabında bir hikayesi olduğu gibi bununda bir hikayesi var arkadaşlar. Fındık gözlü ıspanak kafama hediye ediyorum bu kitabı.

Umarım beğenirsin kanka.

•••••••

"Melisa yeter lan senimi beklicem sucuklu yumurta yapmışlar yiyiyolar bensiz ulann allah belanı verecek verecek insafsız bune süs püs kime veric-ahhh anne bu terliği yenimi aldın . Merak ediyorum kırmızılısı daha ateşliydi " evet annemin öldürücü bakışları beni gafil avlarken bir anda misafir çocuğuna döndüm . Hayır kendi evimde bu hayatı yaşıyorsam ben kaçıp gider sokaklarda yatarım da iyi be !!!

' Lanet olsun senin iç sesin diye beni verenlereee o küçücük fındık kabuğu beynin ile neden beni yarattın ben senden önce daha mutluydum bu arada yav sen nereye kaçıyorsun demezlermi adama seni doğuran eben geri sokmadımı seni görünce. Sana vermişler bir ev otur götünün üstünde ' ahh sevgili iç sesim menzuneee

" ' verdiğin ismin biyerine koydun senin çocuğuna acıyorum valla ben , kesin senin gibi bir beyinsiz ile 9 ay yaşayacak normal biri olmasını beklemek zaten anormal olurdu çocuğa abzürt falan koyma sakın intihar eder valla içeride ?

' yeter be menzune senle tanıştığım günden beri birkere , ağzından düşmeyen hakaretlerine katlanırken sen nilit ilsin biyinsiz kiz sini diyerek beni çk üzüyrsn çk ' Melisa aşağı paldır küldür inerken açılan eteği ile ağzım beş karış aralandı. Bu gıızz namusuzzz valla .

Sonunda beşimiz masaya yerleşirken annemin yanında ikiz kardeşlerimide adamdan sayarak 5 kişi dedim yani .

" anne sanada zahmet oluyor hergün buraya geliyorsun onca yol çekiyorsun bide bu salaklarıda yollarda sefil ol--nimet o nimet atılmaz öyle " diyerek bana zeytin çekirdeği atan kankacığıma çemkirdim . Sesimden mi yoksa kendi içinde yaşadığı pişmanlıktanmı bilinmez ama yüzünü buruşturdu .

" keşke yüzümü yıkamasaydım , yağmur sen iyice yıkadın boşa su masrafına gerek kalmazdı " dedi evet benim nacizane birkaç tükürüğüm suratına konduysa noldu şaftınmı kaydı kafirrr kılıklı koca kafalı .

" aman be yemiyorum yemek , lanet olsun bu hayat , lanet olsun bu sevgi ." diyerek okul çantamı alarak atarlı girl mod-on tribinde kapıyı sertçe çarparak çıktım sonra annemin terliğini yememek için kapının arkasından " cereyan yaptı kusura bakmayın " bağırarak atarlı moduma geri dönüp merdivenlerden indim. Çıkış kapısını nefes nefes kalmış bir şekilde açarken. Melisanın asansörden gülerek indiğini görünce kalbim sıkışmıştı 6 . katta oturuyodum hangi kafayla asansör olan binada merdivenden iniyorsam . Allah benim vermesin homurdanarak çıktım şuan hayattaki amacımı sorguluyodum ya da daha çok nasıl koskocaman asansörü görmedigimi .

Sevgili menzune "atarlıyken sen sen değilsin " dedi ona ufak bir kafa salladım allasen nedersem diyim haklı çıkıyordu . Birden sırtımdaki ağırlıkla asfalta kafa göz çizdirecekken son anda dengemi kurabildim.

" ühhh direk belimi kırsaydın atlarken eteğin açılmazdı bu sefer. Bak Meliscim bu konu açılmışken burada seni yerler yafrım hemde çıtır çıtır yapma kuzum yapma kötü yola düşme " dedim nefesi şuan götümden alıyordum. Melisa gülerek sırtımdan indi omzuma hayvan gücüyle vuruken gözlerimi irice açıp kenara kaçtım tabi o kenar arabaların vızıt vızıt geçtiği bir yer olduğu aklıma gelince bu sefer melisaya dahada yaklaştım o fındık gözlerini devirince oyasım gelmişti ama kıyamadım işte , lanet olsun içimdeki hayvan sevgisine .

" Dinine küfreden müslüman olsa gerek ,sen kendi eteğini görmüyosun heralde . " biz hangimizin eteği daha kısa diye didişirken okula gelmiştik bile . Bugünü anlamlı kılan şey ile gözlerimi irice açıldı , sağlam çıkmamız gereken geometri sınavı vardı ortada ve benden de manyak olan burcu çirkefi her sınavda kopya çektiğimi sanarak kağıdıma 5 giriyodu . Yanlış anlamayın 0,5 oluyor bende artık bu yanlış anlaşılmaya son vermek amacıyla gerçekten kopya çekiyordum. yakananıyodum ama bu bizim hayatımızın düzenli bir şekilde ilerlemesine sebep oluyordu birnevi kısır döngüsüydü.

Fındık Gözlüsü'nün Çakma Spaydisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin