Hey merhaba. Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Yakın zaman da bir duyuru yapmayı planlıyorum ayrıca buradaki bazı şeylerin gerçek olduğunu belirtmek isterim.
YagmurnefesdInstagram hesabından bana ve ya melisacelebiii ye ulaşabilirsiniz.
Votelerinizi eksik etmeyin lütfen emek var burda .😃😃😊🔻🔻🔻🔻🔻
Herkesin hayatta zorlandığı ve başaramamışlık gibi bir hissini tam kalbin oraya çöreklendiğini hissedersiniz ya benimkide aynı o şekildi resmen annem altın günü yaptığı yani kısaca YTÇF ( Yanık Tenli Çorap Fetiştçileri) örgütünden 3 numaralı selma teyzenin whatsapp diye tutturması sonucu annem de mecburen beni alıkoydu tabi araya ücret de girince işlerim iyice açıldı ama bu bunak karılar bir türlü anlamamakta ısrarcı gibiydiler .
" kızz şimdi bunu arasam kontür gider mi "diyerek beni kalpten götüren teyzeye başımı kopucakmış gibi salladım. Arama kulun köpeğin olayım arama sen!!.
"Duruma ne yazsam kız aha dur dur buldum "kankeytolarimla akmeçeler " diyen teyzeye dönüp.
"Teyzecim sen nerden biliyorsun kankiteyloları, akmaları"diyip şüpheci bakışlarım ile onu süzdüm o sırada ağzıma bir tane dolma attım .
" geçen bizim kız evde arkadaşlarıyla vesikalık resim çektirirken duymuştum " gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp durdum vesikalık ne teyzee yaaa ? Gelde gülme.
Haşhaşlı kekten bir parça götürürken melisaya bunların resmini atarak intikam almayı planlıyordum resmen sabah tek kaş gibi gezmiştim evin içinde benim bebek gibi yüzümü sen bakkal cafer amacaya çevir. İki saat kavga etmiş sonunda o beni dövmüş olarak galip çıkmıştı savaştan.
" Sen kilo mu aldın kız ne yediriyolar sana " diyen teyzeye ışık hızında dönüp elimdeki kekleri yutmaya çalışırken cevap verdim.
" no koloso yo otordom yo ondondor "( ne kilosu ya oturdum ya ondandır) derken ağzımdaki bir kaç parça yere düştü.
Annem bana terliğini gösterip kısa bir uyarı çektikten hemen sonra işine geri dönüp çay koymaya devam etti." kız saliha senin oğlun napıyor bekarmı hala " dedi adını bilemediğim ama yemeklerinin güzel olduğunu bildiğim başka teyze .
Açma şerefsiz o konuları açma dememek için kendimi resmen zor tuttum.
" bulamadık ki şöyle ev hanımı elinden her iş gelen becerikli, güzel akıllı " diyip iç çeken saliha teyzeye moral vermek için elimi sırtına koyup sıvazladım ve ardından " geçicek " diye fısıldadım.
Gözlerini kısıp " ok " diyip Neriman teyzenin yanına doğru gitti. İnternete adapte olun dedikte bizi kopyalayıp yapıştır yapın demedik ki .
Neyse sinirlerimi bozmayarak bu sefer kısıra doğru adımladım.
Kesinlikle gazabıma uğrayacaktı.
Ben telefonla takılıp yemekleri yürürken annem biara yanıma gelip benle dalga geçti neymiş vilada sopasına " bu bezi kim geçirdi lan sopaya " demişim bak sen resmen yumurtlamış herşeyi. Sürtük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fındık Gözlüsü'nün Çakma Spaydisi
Humorİki dost, yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen candan öte iki dost. Aynı anda farklı adamlara aşık olursa ne olur sizce? Biri Fındık gözlüydü. Diğeri ise fındık gözlüsünün görüp görebileceği en çakma spaydisiydi.