Emma POV
- Her er invitasjonen til ballet barna mine, sa curties smilende til oss.Gregerine ga meg invitasjonene til ballet. Jeg gledet meg virkelig. Det var viktig for meg å bli ball dronning fordi da kanskje Daniel kunne lagt merke til meg. Helt siden Rakel og Daniel hadde blitt sammen har jeg følt meg veldig knust... I hjerte mitt.
Jeg vet at det er feil å prøve å flørte med han men jeg liker han så inderlig. Hans vakre blonde hår med en hint av brun, og hans valpe blikk smelter meg. Hvordan kan jeg stoppe å tenke på han? Han er for kjekk. Gud assa.
- Jeg tror Jesper skal ta meg med på ballet Emma, sa Gregerine med et stort smil. Hun hadde så hvite tenner.
- Jaaa! Det tror jeg også. Han er litt digg han Jesper.
Gregerine var heldig. Hvis Jesper ber henne ut, da har hun noen å gå med. Han er jo også en av de kule gutta, men jeg føler at han er litt player også da.. Men hvordan kan jeg si til Gregerine at Jesper kanskje er en player?
Akkurat da følte jeg meg litt trist. Det er ingen som kommer til å be meg ut. Jeg har jo ingen. Plutselig så jeg Kurt seende på meg, han drev å stirra på meg faktisk. Tenk om han ba meg med på ballet. Jeg begynte å tenke på Daniel mer og mer når jeg tenkte på ballet.
KAMU SEDANG MEMBACA
#DEMMA4EVER
Fiksi PenggemarDenne historien følger Emma og Daniel sin romantiske og utfordrende vei til sann kjærlighet.