Hikayeye göre Spider-Man de, Daredevil de farklı zamanlarda Avengers üyesi olmak için başvuruda bulunmuş, ancak reddedilerek "yedek üye" konumuna alınmışlardır. Yine hikayeye göre gerekçe ise; her iki kahramanında kendi evlerine yakın yerlerde aktif olmak istemesi ve polisle işbirliği içinde olmamalarıdır. Fakat 2005 yılında The New Avengers serisinde Captain America ve Iron Man yeni bir ekip kurmaya karar verdiklerinde her ikisine de katılmaları için teklif götürülür. Spider-Man biraz ayağını sürüse de sonunda kabul eder, Daredevil ise o dönemlerde hayatının çok karışık olduğunu bahane ederek reddeder.
Gerçek hayattaki sebep ise her iki karakterin de (özellikle Spidey) Marvel'in lokomotifi olmalarıdır. Bu durum 50 yıl önce de böyleydi, bugün de böyle. 50 yıl önce, kendilerine has hikaye tarzlarının, Avengers üyesi olmaları durumunda olumsuz etkileneceği düşünülmüştür.
Şöyle düşünün: Iron Man çok zengindir, Avengers olsun olmasın hayat tarzı aynı kalacaktır. Thor bir tanrıdır, zaten Asgard'a geçiş yaptığı anda bambaşka hikayeler anlatabilmektedir. Captain America zaten bir ikonadır, Avengers'ın sembolü haline gelmiştir. Ant-Man ve Wasp gibi karakterler zaten Avengers dışında ağırlığı olan karakterler değildir. Hatta bu mantıkla Hulk'ın neden ekipten hemen ayrıldığını da çözümleyebiliriz. Zira karakterin konsepti Dr Jekyll and Mr Hyde üstüne kurulu olduğu için, bu hikaye örgüsünü Avengers'ta kalması durumunda devam ettirmek mümkün olmayacaktı.
Asıl konuya dönecek olursak: Bu formülü Spider-Man ve Daredevil'e de uyarladığımızda zaten Avengers'a işleri olmadığını görürüz. Peki ne oldu da New Avengers'ta yer almaları istendi? Çok basit: Yeni serinin tutmasını garanti etmek! Kaldı ki, Spider-Man'e Avengers'a girmek hiç yaramamıştır. Gizli kimliğini açıklamak zorunda kalmış, May Hala'sı vurulmuş, iç savaş sırasında iki arada bir derede kalmış, tüm bunları geri alabilmek için de Mephisto'yla anlaşarak Mary Jane'le olan evliliğinden vazgeçmek zorunda kalmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi FİLM Gerçekleri
RandomTeşekkürler :) -Kendim yazmıyorum, araştırdığım sitelerden alıntı yapıyorum (farklı farklı siteler elbette). En ufak bir sıkıntı olursa alıntılar hakkında lütfen yazın, bölümü kaldırırım,sorun yok.