Heey! Büyük DUYURU

1K 19 0
                                    

Heey! Duyanlar duymayanlara anlatsın!

Yeepyeni bir seri ile karşınızdayıım!

Televizyon Serisi'nin ilk kitabı olan Sinema FİLM Bilinmeyenleri'ni söz verdiğim üzere yayınlamış bulunmaktayım.

Bu yeni seride olacak 4 kitap hakkında sizlere bahsetmek isterim :)

İlk kitap dediğim gibi SFB oldu. Yayınladığım bölüm dahilinde 51 bölümü hazır olan kitabımı kütüphanenize eklemeyi unutmayın. ;) Ayrıca yayınladığım ilk bölüme ekledim şeklinde 6 yorum geldiğinde kitabıma devam edeceğim. Bunun amacı kesinlikle oy / yorum vs. sınırı koymak değil sadece kitabın isteyenlere ulaştığını görmek istiyorum :) Yapmayı unutmayın lütfen ;) İnşallah bu kitaptaki başarımı orada da yakalayabilirim. 

Gelelim ikinci ve üçüncü kitaba ; bu iki kitaplardan birini Harry Potter (Bütün filmlerden) bilinmeyenler olarak ve bir diğerini de Titanic severler için Titanic hakkındaki yaklaşık 30 bölümlük bilinmeyenleri yayınlayacağım :) En azından bunu düşünüyorum? Ne dersiniz? Görüş bildirmenizi rica ederim ;)

Vee son kitapta da izlediğim filmler hakkında yorum ve ufacık spoiler paylaşmayı düşünüyorum. Bunun eksikliğini (özellikle yerli filmlerde) hissettiğim için buna karar verdim :) Bunu şimdilik bookstagram hesapları gibi düşünebiliriz.

Her şey için teşekkürler kocaamaan ailem benim!

Çizgi FİLM GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin