LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN ARKADAŞLAR!
Benim kocamaan bir kalbe sahip dostlarım, biliyorum ki arkamda değil her zaman yanımda yürüyorsunuz. Bu da beni çok mutlu ediyor.
Bu kitapları yazmaktan ve sizlerle olmaktan mutluyum fakat; rahatsız olduğum şeyleri de sizinle paylaşmak istiyorum.
Tabii fikir özgürlüğümüz ve hakkımız var. Hepimiz eleştiri yapma özgürlüğüne sahibiz.
AMA bu özgürlük, diğerini rahatsız ediyorsa bunu gerçekleştirmemeliyiz.
Benim rahatsız olduğum şey de bu arkadaşlar.
Yorumlar hakaret boyutuna, kimi zaman aşağılamaya giriyor. Sizce de bunların olmaması gerekmez mi? Kimse istemediği yerde bulunmaz değil mi? Ben kimseyi burada zorunlu tutmuyorum, hiçbir zaman kimseyi aşağılamıyorum ya da alay etmiyorum. Bu davranışları karşılıklı yapmamamız gerekir? Siz bu yorumları kimi zaman görmüyorsunuz, çünkü ben hemen kaldırıyorum. Kaldırmak zorunda hissediyorum kendimi.
Yine hakaretler dışında en çok gelen yorumlardan biri de:
"Bilmiyorduk,sağol."
"Biliyoz."
"Sanki kimse bilmiyor."
BİLİYORSANIZ O BÖLÜMÜ ATLAYIN!
Bu yorumlara artık cevap bile vermiyorum arkadaşlar kusura bakmayın. Elinizin altında internet var elbette bildikleriniz çıkacak. Hepimiz araştırsak bulunabilecek bilgiler elbette bunlar.
AMA
Elbette ki bilmeyen, araştırmayan, ya da araştırma imkanı olmayan kişileri de düşünmek zorundayız değil mi? Böyle yorumlar yazan arkadaşlarım, kusura bakmayın ama diğer arkadaşlarımıza karşı hoş olmuyor.
Rica ediyorum artık böyle yorumlar gelmesin.
İkinci bir konuda lütfen yorumlara küfürlü yazılar yazmayın.
Ve son konu;
YORUMLARA REKLAM YAZMAYIN!
Herkes emeğiyle bir yerlere geliyor.
Bu emeği herkes kolay kazanmıyor arkadaşlar. Yapmayın ya. Kendinizi kandırmış oluyorsunuz? Ben de elbette 260 bin olarak veya bu kadar çok okuyucuyla başlamadım yazmaya. O yüzden sabredin! Sabrın sonu selamettir arkadaşlarım.
Vee kesinlikle bu sadece fikir belirtmek için yazılmış bir yazıydı. Sadece rahatsız olduğum şeyleri söyledim. Lütfen bunu sinir,kızgınlık,öfke mesajları olarak algılamayın.
Okuduğunuz ve dikkate aldığınız için teşekkür ederim.
Görüş bildirmeyi unutmayın! Hoşçakalın :)
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine." Nazım Hikmet Ran
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi FİLM Gerçekleri
RandomTeşekkürler :) -Kendim yazmıyorum, araştırdığım sitelerden alıntı yapıyorum (farklı farklı siteler elbette). En ufak bir sıkıntı olursa alıntılar hakkında lütfen yazın, bölümü kaldırırım,sorun yok.