-6- (Düzenlendi)

13K 549 34
                                    

Multimedia da Mayıs

Narkozun etkisi geçiyordu galiba . Başım da ağrıyordu gittikçe. Yerimde hafifçe doğruldum. Doğrulduğumda serumun iğnesi koluma biraz daha battığı için canım acımıştı.

Yüzümü buruşturdum.

Tam o sırada kapı açıldı. İçeriye 2 bayan polis memuru ve Kaya girdi.

Siyah saçlı olan polis memuru "Sare Hanım sizi yaralayanları ve bebeği kaçıranları bulmamız için sorduğumuz sorulara cevap vermeniz lazım. Cevaplayacak durumdasınız değil mi ?"

Yerimde hafifçe doğruldum ve boğazımın açılması için öksürdüm.

"Evet tabii."

"Bebeğin kaçırılmasıyla başlıyalım. Tam olarak olayı anlata bilir misiniz ?"

"Kaya Bey bana evin hizmetlisinin gelemeyeceğini , 1 haftalığına başka birini bulacağını söyledi. Yine aynı gün 1-2 saat sonra kapıya bir bayan geldi.Deren'i kaçıran bayan oydu işte.Adı Ezgi. Adını yalan bile söylemiş olabilir. Kahveme beni bayıltacak bir şey attı galiba tam bilmiyorum. Bana Deren'i kaçıracağını söyledi. Ondan sonra da bayıldım zaten. "

"Deren'i kaçıran yani Ezgi'yi robot çizim yapmamız için anlatır mısın ?"

"Esmer , yaklaşık 1.80 boylarında,siyah uzun beline kadar saçları var. Küçük siyah gözlü. Küçük ve uzun bir burnu var. İnce dudakları var. Bir de... Dudağının solunda bir ben vardı galiba."

Ben siyah saçlı polise anlatırken diğer polis bayan da kağıda bir şeyleri çiziyordu.

Çizen polis "Bu kadar mı ?" dedi.

"Bu kadar hatırlıyorum.Zaten 5 dakika gördüm. "

Çizen polis bana resmi gösterdi. Neredeyse aynıydı. "Bu kadın mı ?"

"Evet. Bu kadın ."

"Peki teşekkür ederiz,geçmiş olsun. Size bir telefon gelirse ya da yüz yüze görüşme olursa hemen bizi arayın."

"Önemli değil. Saolun. Ararız." Dedi Kaya.

Polisler çıkınca Kaya sıkıntıyla kendini koltuğa bıraktı. Başını ovdu.

Kedi mırıltısı gibi çıkan sesimle "Haber var mı ?" dedim.

Net ve 'sus ve soru sorma ' der gibi bir ses tonuyla "Yok." dedi.

Ben biraz uyuklamış biraz beyaz tavanı izlemiştim sonraki bir saatte.

Kaya'ya baktığımda koltukta uyuya kaldığını gördüm.

İçerisi biraz serindi ve Kaya gömlekle uyumuştu. Yerimden kalkıp yanındaki ceketi örtecektim fakat serumum buna izin vermemişti. Başım da fazlasıyla ağrıyordu zaten.

Bu sırada hemşire kız içeri girdi. Çok gençti. Herhalde stajerdir dedim kendi kendime. Çünkü en fazla 22-23 yaşında olabilirdi. Yani benim yaşlarımda. Kocaman yeşil gözleri vardı. Bembeyaz tenli ve zayıftı. Açık kumral saçlarının arasında yer yer sarılar gözüküyordu.

Yavaş adımlarla yanım geldi ve "Serumunuzu almaya geldim." dedi insana huzur veren bir sesle.

Gülümsedim. "Tabiki." dedim.

Kolumdan serumu çıkartırken onu izledim. Parmakları adeta piyano için yaratılmış gibiydi.

Merakıma yenilip "Bir müzik aleti çalıyor musunuz acaba ?" Dedim.

Gülümsedi. Gamzeleri belirginleşti. "Biraz piyano çalabiliyorum."

Demek ki düşüncelerim doğruymuş dedim kendi kendime.
"Ben de konsevatuar bitirdim. Parmakların kemikli ve ince bir yapıya sahip. Müzik için yaratılmış. Müziği seviyorsun. Kulaklığından her yerde müzik dinlediğin anlaşılıyor. "

Kız şaşkınca baktı bana.

"Şu an çok şaşırdım gerçekten. Bir bakışta nasıl anladınız ?"

Gülümsedim. "Bu da benim gizli gücüm." Dediğimde kız kıkırdadı.

Mahçupça "Şuradaki kanapede uyuyan beyfendinin ceketini üstüne atar mısınız bina klimaları çarpabilir."

Kız arkasını döndü ve ağzından hiiih nidası kaçırdı.

"Kaya Ağabeyim...."

"Siz kardeş misiniz ?"

"Sayılırız." Dedi."Siz nereden tanılıyorsunuz ?"

"Ben Deren'in bakıcısıyım."

"Deren... Kayra ablamın kızı.. Nerede ?"

Sustum. Başımı çevirdim. Gözlerimin dolmasına engel olamadım.

"O..Onu kaçırdılar. Ve ben hiçbir şey yapamadım. Kahveme ilaç attılar. Yeni temizlikçiyim diye gelen kız Deren'i aldı ve götürdü. Ben hiçbir şey yapamadım. Hiçbir şey..."

Ağlamaya başlamıştım. Kendimi durduramıyordum. O kadının Deren'i kucağına alması,götürmesi..

Kalın bir ses "Ağlama. Senin suçun yok. Kumpas kurdular bize."dedi Kaya.

Hemşire kız "Ağabey..." diyip Kaya'ya sarıldı.

Kaya yarım uykulu sesle "Sarı sincap..."

"Kötü gördüm seni ağabey."

"Kötüyüm ondandır."

"Üzme kendini ağabey. Daha ben bebek ziyaretine geliceğim sana. Vaktim olmamıştı. Sınavlar vardı.Bulunacak Deren sen üzme kendini . "

"İnşallah sincapım İnşallah."

Kaya ile bu kız kardeş miydi ?Fazla kurcalamak istememiştim . Zaten o da gitmişti. Serumun etkisi başlıyordu galiba çünkü göz kapaklarım ağırlaşmıştı. En sonunda kendimi karanlığın içinde bulmuştum.

***

Çok çok gecikiyor belli belirsiz bölüm yazıyorum ama aklıma gelmiyor. Lütfen hikayeyi bırakmayın. Ben aklıma geldikçe yazıp atacağım. Yazım yanlışı olan yerler varsa özür. Kısa biliyorum ama ne yapayım elimden bu geliyor. Yorum yaparsanız çooooook sevinirim . İyi geceler...

--
Sevgilerle...

Patronumun BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin