O n e

258 29 4
                                    

3 μήνες μετα...

Παρίσι, 4 Απριλίου

"Γαμωτο Rose ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ." Φώναξε ο Troy πισω μου και εκνευρίστηκα ακομα πιο πολυ.

"Troy βλέπεις οτι προσπαθώ." Του φώναξα και εγω χωρις να τον κοιτάζω. Έδινα σημασία στο να στοχευσω σωστα και να μην χρειαστει να επαναλάβω όλη την άσκηση. Πετύχαινα τους στόχους τον εναν μετα τον άλλον. Το κοντέρ χτύπησε 60 δείχνοντας οτι τελείωσε αυτη η ασκηση. Πήρα μια πετσέτα στα χέρια μου και σκούπισα λιγο απο τον ιδρώτα μου που κυλούσε στο μέτωπο μου.

Και τωρα αναρωτιέστε τι γινεται. Ας κανουμε μια μικρή αναδρομή. Πριν 3 μήνες ηταν η συζήτηση με τον Harry για το θέμα οτι πρέπει να φύγουμε. Ετσι καναμε. Ήρθαμε στο Παρίσι της Γαλλίας καθώς εδω ηταν η βάση της συμμορίας των παιδιών. Προς το παρόν δεν υπάρχον κάποιες αποστολές ωστόσο εγω προπονούμαι σκληρά καθε μερα. Ο Troy με βοηθάει μα παραμένει μαλακας. Με τον Harry ειμαστε σε σχέση και μένουμε ολοι μαζι οπως πριν. Τωρα ας επιστρέψουμε στο σημερα.

"Μπορείς να συγκεντρωθείς;" Ρώτησε αγανακτισμένος ο Troy και εγω ξεφυσηξα αγανακτισμένη.

"Κανω διάλειμμα." Ειπα γρήγορα και έτρεξα στον πανω όροφο που ηταν το σαλονι.

"Γιατι τρέχεις;" Γελασε ο Harry πισω μου και πετάχτηκα απο τον φόβο.

"Τρέχω να ξεφύγω απο τον Troy." Ειπα και τον πλησιασα. Τον έκλεισα ανάμεσα στα χέρια μου. Καθε μυς μου χαλάρωσε. Τοποθέτησα το κεφαλι μου στο στέρνο του. Η μυρωδιά του αρώματος του εισήλθε στα ρουθούνια μου.

"Σου εχω πει ποτε ποσο μου αρεσει το άρωμα σου;" Ψιθύρισα και γελασε λιγο ελαφρά εμφανίζοντας τα λακκακια που τοσο αγαπούσα.

"Παιδια." Φώναξε ο Liam και μπήκε μεσα τρέχοντας. Απομακρύνθηκα λιγο απο τα χέρια του Harry και τον κοιτάξαμε μπερδεμενοι.

"Τι εγινε φίλε;" Τον ρώτησε o Harry και τον πλησίασε για να τον βοηθήσει να ανακτήσει την δυναμη απο το τρέξιμο.

"Harry. Κανονίζουν συνέλευση." Ειπε και ο Harry άλλαξε έκφραση. Το σαγόνι του σφίχτηκε εμφανίζοντας πιο έντονα τις γωνιές του,οι παλαμες του έγιναν γροθιές και μερικές φλέβες εμφανίστηκαν στον λαιμο του.

"Τι σκατα;" Φώναξε και περασε τα χέρια του μεσα απο τα μαλλιά του.

"Harry,τι εγινε;" Τον πλησιασα.

"Άσε με." Φώναξε και έφυγε για τα δωμάτια. Αναστέναξα. Υπήρχε ενα θέμα με την διαχείρηση θυμού του και ξεσπούσε σε εμενα. "Liam;"τον ρώτησα

together // sequel to ForeverWhere stories live. Discover now