Ο ήλιος που προσπαθούσε να τρυπώσει απο τις γρίλιες και τα κατάφερνε επιτυχώς πέφτοντας κατευθείαν πανω στα ματια μου. Τα άνοιξα με δυσκολία και για να δω οτι ο Harry δεν ηταν διπλα μου. Εβαλα μια μπλουζα του και το παντελονι του και βγήκα στον διαδρομο. Πλησιασα την σκαλα και μπορούσα να ακούσω καθαρά την φωνη του που συνομιλούσε με κάποιους άλλους.
"Πρέπει να την απομακρύνουμε απο τη γαλλική μαφία. Ποιος ξέρει τι μπορεί να θέλει αυτος ο διεστραμμένος ο Zach. Θυμάστε τι εγινε με την Natassa." Ειπε και μπορούσα να διακρίνω τον θλιμμένο τονο του.
"Τι της έκανε;" Ρώτησα αποφασιστικά αφου εφυγα απο την μικρή κρυψώνα μου. Πολλα ζευγάρια ματια με κοίταξαν μα εγω κοιτούσα μόνο τα δικα του. Τον πλησιασα και επιασε το χερι κου τραβώντας με πιο πέρα.
"Rose-" πηγε να πει μα τον διέκοψα.
"Θελω να μάθω Harry." Του ειπα και αναστέναξε πριν με ξανα κοιταξει.
"Ειχε προτείνει στην Natassa μια συμφωνία. Σαν και εσενα,αυτη το σκέφτηκε. Πηγε σε ενα συνέδριο για να μιλήσουν μα αυτη πηγε μόνη της. Οι ωρες περνούσαν και ακομα δεν ειχε γυρίσει. Θυμαμαι το άγχος μου. Δεν έπρεπε να την αφήσω να παει μόνη της μα δεν με ήθελε μαζι της. Ήθελε να νιώσει ανεξάρτητη. Μετα απο αρκετές ωρες ειπα μα βγω να την ψάξω. Και εκει ηταν που την βρήκα. Με το που άνοιξα την πόρτα βρήκα την Natassa στο κατώφλι να αιμορραγεί λες και ηταν εκει ωρες. Αν ειχα αργήσει ενα λεπτό ακομα θα ειχε πεθανει εκει. Ασχετο αν πέθανε απο κατι αλλο." Ειπε και έκανε μια παύση. Το χερι του ακούμπησε απαλά το μάγουλο μου και με χάιδεψε με τον αντίχειρα του. "Δεν θελω να πάθεις το ιδιο μωρο μου. Δεν θα συγχωρήσω τον εαυτό μου αν σε χασω Rose." Ειπε και με τράβηξε σε μια αγκαλιά. Τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω από την μέση μου και το κεφάλι μου ακουμπούσε στο στήθος του. Η ζεστασιά που με πρόσφερε το σώμα του ήταν κάτι το μοναδικό. Τύλιξα και εγω τα χέρια μου γύρω του και τον τράβηξα και αλλο. Έδωσε ενα φιλι στην κορυφή του κεφαλιού μου και ενα αίσθημα χαλάρωσης με διαπέρασε. "Θελω να προσεχεις." Ψιθύρισε χωρις να με αφησει απο την αγκαλιά του. Έγνεψα πανω στο στήθος του.
"Ενταξει παιδια χαλαρώστε." Ειπε ο Troy πισω μας και ο Harry στριφογύρισε τα ματια του ενοχλημένος.
"Je t'aime." (Σαγαπω) μου ψιθύρισε. Χαμογέλασα αμεσως στο άκουσμα των λέξεων. Με άφησε απο την αγκαλιά του και πλησίασε τα παιδια. Τοτε κατέβηκε στην σκαλα η Lauren. Τα ματια του Troy,αν και έλαμψαν, προσπάθησε να δείχνει ενοχλημένος που την έβλεπε. Με πλησίασε και στάθηκε για λιγο μπροστα μου. Τα ματια της με κοιτούσαν με παράπονο και θλίψη.
YOU ARE READING
together // sequel to Forever
FanfictionWe were together through everything. That was what made us special. © Anne_Kar 2016 All Rights Reserved.