T w o

159 24 2
                                    

"Rose μείνε κοντα μου." Ειπε ο Harry και επιασε το χερι μου. Φωνές ακούγονταν γύρω μου. Μπορούσα να καταλάβω πως το κτήριο δεχόταν επίθεση. Ένας πυροβολισμός ακούστηκε παλι και ακομα μια κραυγή ακολούθησε.

"Harry;"φώναξα τον Harry μα δεν πήρα απαντηση. Έχανα τα βήματα μου στο σκοταδι μα προσπαθούσα να βρώ μια έξοδο. Περπατούσα συνεχεια μέχρι που το σωμα μου έπεσε πανω σε ενα σκληρό αντικείμενο. Ψηλάφισα με τα δάχτυλα μου με αποτελεσμα να βρω ενα πόμολο. Άνοιξα την πόρτα και παρατήρησα πα βρισκόμουν στον δρομο. Κοίταξα γύρω μου γρήγορα και έτρεξα προς το πίσω μέρος του κτηριου. Πανικός με ειχε καταβάλλει και ο αερας χτυπούσε με δυναμη το προσωπο μου παρασέρνοντας τα μαλλιά μου προς τα πισω. Βρήκα μπροστα μου εναν πίνακα με πολλούς διακόπτες και καλώδια. Κοίταζα τα κόκκινα κουμπιά με απορία και προσπαθούσα να βρω το σωστο. Πατούσα διαφορα μα δεν εκανα τιποτα. Κανενα φως δεν φάνηκε απο τα παράθυρα του κτηρίου.

"Έλα γαμωτο." Φώναξα απεγνωσμένη και πάτησα το 5ο στην σειρά. Το κτήριο φωταγωγήθηκε ξανα. Ενα χαμόγελο σχηματίστηκε στο προσωπο μου και έτρεξα παλι προς την είσοδο του κτηρίου. Οι ανθρωποι έβγαιναν εξω τρέχοντας. Κάποιοι ηταν αιμόφυρτοι και κάποιοι αλλοι απλα πανικοβλημενοι. Περιμενα λιγο μέχρι που κανεις δεν έβγαινε απο την φανταχτερή είσοδο. Κοίταξα γύρω μου μα πουθενά ο Harry. Πλησιασα την πόρτα και ένας φύλακας με σταμάτησε.

"Ψάχνω τον Harry Styles." Του ειπα και αμεσως γελασε ειρωνικά.

"Γιατι να τον ψάξεις; Ισως να πέθανε εκει μεσα. Καιρός ηταν. Δεν ηταν και ο καλύτερος άνθρωπος." Ειπε σαρκαστικά και ένιωσα το αίμα μου να βράζει. Εβαλα όλη μου την δυναμη και τον παραμέρισα πριν ορμηξω παλι μεσα στο κτήριο. Έβγαλα ο κινητό μου και πληκτρολογησα το νούμερο του Troy.

"Troy υπαρχει πρόβλημα. Υπήρξε επίθεση κατα την διάρκεια της τελετής και τωρα δεν βρίσκω τον Harry. Ανησυχώ." Ειπα γρήγορα και με καθησύχασε πως θα ειναι εδω συντομα. Εγω συνεχισα να ψάχνω περνώντας διπλα απο πολλα νεκρά σώματα.

"Harry!"φώναξα και η φωνη μου έκανε αντίλαλο στον άδειο χώρο. Δακρυα κύλησαν στα μάγουλα μου και εκατσα σε μια καρέκλα στον μεγαλο και φανταχτερό χώρο. Που εισαι Harry;

H A R R Y

"ΣΚΑΣΕ." Του φώναξα και τον χτύπησα στο στομάχι. Μια κραυγή βγήκε απο το στόμα του. "Μου χρωστάς λεφτα ηλίθιε. Και πας και κανονίζεις επίθεση εναντίον μου; Λαθος κίνηση." Του ειπα σαρκαστικά πριν τον κλωτσήσω άλλη μια φορα. Αυτος ο ανόητος ο Brook έπαιζε με την τύχη του. "Το καλο που σου θελω να βρεις τα λεφτα μου και να μείνεις μακριά απο την Rose. Έγινα κατανοητός;" Αυτος δεν απάντησε. Τον χτύπησα άλλη μια φορα και έγνεψε πριν βγάλει μοα κραυγή πόνου. Άνοιξα την άσπρη σε χρώμα πόρτα και τον κοίταξα πριν βγω εξω. "Σκέψου τις αμαρτίες σου Brook." Απομακρύνθηκα απο το δωματιο και επιασε το δεξί μου μπράτσο. Με ειχε πυροβολήσει. Ενιωθα το δέρμα μου να καίει στην πληγή που τόση ωρα ανάβλυζε αίμα. Προχωρούσα στο,ήσυχο πλέον, κτήριο μέχρι κου ακουσα κλάμματα. Γύρισα και ειδα την Rose να κάθεται σε μια καρέκλα και να κλαίει. Την πλησίασε γρήγορα και γονάτισα μπροστα της.

together // sequel to ForeverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora