Přišla anesteziološka a říká: " přišla jsem ti říct, že sis vybrala celou narkozu a já jsem ti přišla navrhnout narkozu jenom na nohu přesně se to jmenuje nervová blokáda a po operaci budeš mít stále umrtvenou nohu takže nic neucítíš žádnou bolest."
"Tak jo řekla jsem "
Anesteziološka odešla a já jsem se rozloučila s mamkou. " Pa mami"
"pa broučku po operaci až ti bude líp tak mi napiš a já přijedu,"
Mamka odešla a zrovna ke mě přišli sestřičky že se jde na to.
Už prášky fungovali a já byla mimo všechno mi bylo jedno.
Rozloučila jsem se s holkama a jela jsem na sál. jela jsem po chodbě a lidé se na mě dívali přijeli jsme k výtahu a jeli do 4. patra. Vylezli jsme a vlezli jsme do místnosti asi předoperační sál. Najednou jsme stáli přehodili přes mě zelený plášť a někdo povídá: " Drž ten plášť mi ti stáhnem deku."
Pak mi sundali z postele zábradlí a přitáli ke mě stůl na který mě přendali. Dovezli mě na operační sál a začali připravovat
"Polož si ruku sem" najednou povídá anesteziološka a já ji poslechla nenávidím jehly do levé ruky, ale potom prášku co mi dali tak je mi to úplně jedno zapíchla mi jehlu do žíly a přidělala mi k tomu kapačku na hruď mi nalepila něco čím se pozoruje srdce. Byl tam asistent doktora už měl na sobě hábit a roušku sice jsem mu neviděla do obličeje ale měl strašně krásný oči.
Všimla jsem si, že tam hraje rádio a najednou slyším: " Chceš pustit nějakou písničku?" otočila jsem se za hlsem a byl to ten hezkej doktor měl neuvěřitelně sexy hlas. tak jsem mu odpověděla: " nene děkuji tuto mi vyhovuje"
Zrovna hráli Maroon 5. Myslela jsem, že všechno bude fajn, ale to jsem ještě nevěděla co přijde teď.........
Doufám že se vám to aspoň drobet líbí napište kdybyste chtěli něco vědět cokoliv :))