8. část

26 0 0
                                    

Najednou jsem se vzbudila. Koukla jsem na kařdou stranu abych se zorientovala, kde to vlastně jsem a vzpoměla jsem si, že jsem na sále. Asistent mi řekl: " Už to máš za sebou"

Vzpamatovala jsem se a vůbec jsem necítila nohu. Byla mi zima a klepala jsem se na sále. Najednou jsem si uvědomila že někam jedu. Postavili mě do místnosti, která je před sálem a moje sestřička mi přivezla postel cítila jsem na sobě 6 rukou jak na mě sahají nejmíň 4 ruce mi drželi nohu a přesunuli mě do postele. Byla hezky měkká za to jsem byla ráda, ale ta zima byla neústupná. Ležela jsem v posteli a třásla jsem se jako osika, ale pak na mě hodili deku a řekli, abych si ji držela, že mi stáhnou plášť.
Pak jsem jela na pokoj zase přes výtah.

Už jsem byla skoro na pokoji, když mi sestřička povídá: " Dáme tě na smostatný pokoj abys měla klid a prospala se."

Ihned jsem jí zarazila a řekla jsem: " Prosím chci tu být s holkama." Překvapilo mě jakým hlasem jsem to řekla skoro jsem se nepoznávala, ale setřička souhlasila a vezli mě na pokoj.

Ležela jsem a furt jsem se třásla. Sestřička byla moc hodná a přinesla mi ještě jednu peřinu. Než jsem usnula tak mi přinesla sestřička ještě koryto na nohu, kterou jsem stejně necítila. Nevšímala jsem si, kde jsou holky, ale okamžitě jsem usnula. Probudila jsem se a zavovala jsem mamce

Já: " Ahoj mami tak už to mám za sebou"

Mamina: " Ahojky zlatíčko jak se cítíš?"

Já: " Docela dobře jen jsem ještě trochu unavená"

Mamina: " Tak si ještě lehni za chvíli za tebou přijedu"

Já: " Dobře mami ahojky mám tě ráda"

Mamina: " Já tebe taky"

Nechtěla jsem spát, teda trochu, ale na sále jsem se prospala dost. Koukala jsem kde jsou holky, ale oni nikde. Koukla jsem se na hodiny a zjistila jsem, že jsou určitě na obědě.

Přišla za mnou sestřička jestli si chci dát oběd. Já jsem jí odmítla, že vůbec nemám hlad. Zanedlouho přišli holky a ptali se mě jaký to bylo. 5ekla jsem jim, že to bylo v pohodě. Bavili jsme se a potom mi žačalo kručet v břiše, přišla zrovna sestřička tak jem jí řekla, že mám na něco malého chuť.

Za chvíli přišla a nesla s sebou ....................

Na obrázku je moje noha po operaci. Na tom obvazu po operaci tak to je trubička, která se jmenuje DRÉN. Ten drén jsem měla zapíchnutou v koleni, kvůli tomu aby se z kolene dostávala voda.

Deník PacientkyKde žijí příběhy. Začni objevovat