7.rész

147 10 4
                                    

Halihoooo! Saját felelősségre olvasd, 18+. Valamint a részben említésre kerül Larry Stylinson is, remélhetőleg ez nem baj. Jó olvasást! Dancsi&Karolina

Péntek délután van, és szokás szerint nincs mit tennem.
Ma Mikey és Ash randizni megy. Vagyis a kapcsolatuk titok, szóval nem igazi randi, csak beülnek valahova "egy baráti kávéra".
Unottan görgettem lefelé a Twitter-t, de semmi új poszt nem volt, mikor a szerelmesek kéz a kézben lejöttek a lépcsőn.
- Na gyerekek- kezdte Michael. Most jöttem rá, hogy Calum is ittvan a nappaliban.- mi elmentünk. De kárpótlásul, hogy nélkülöznötök kell csodálatos társaságunk, arra gondoltunk, hogy rendezni kéne egy partiiiit!
Juj, buliii. De várjunk, csak 5-en? Nincs velük bajom, de azért így nem olyan izgi.
- Már szóltunk a fiúknak az 1D-ből, meg a Fifth Harmony-s lányoknak- vette át a szót bátyám.- Mindannyian el tudnak jönni. Szóval vannak feladatok, mert jó bulinak kell lennie. Majd mi Mikey-val veszünk piát. Az lenne a jó- itt Calum-ra nézett-, ha kitakarítanád a medencét Luke-kal. Te pedig Danielle, addig keress valami zenét.
- Én vele nem csinálok semmit- motyogta Luke, ahogy bejött a szobába.
Cal csak csendben ült. A feszültség érezhető volt.
- Öö, majd én takarítok valamelyikükkel- momdtam.
- Én választok zenét- szólt Calum.
Akkor medencét fogok takarítani Luke-kal. Amúgy már lezártam magamban a múltkori fürdőszobás ügyködésemet. Teljesen normális. Jó, talán nem az, de mindenkivel történt már ilyen. Gondolom...
A medence-tisztítósdi egész jól ment addig, amíg le nem fröcsköltem Luke-ot, aki erre felkapott és bedobott a vízbe. Aztán behúztam őt is, és ott küzdöttünk tovább, de fázni kezdtünk, szóval kimásztunk és vizes ruhában csináltuk tovább a feladatunkat.
A bulin tuti nem megyek a medencébe, tök hideg. Nem is tudom, minek kell kitakarítanunk, mivel valószínűleg más se akar majd itt strandolni, de mindegy.

Miután végeztünk, elmentem zuhanyozni és hajatmosni, mert ugye valaki bedobott egy medencébe...
Megszárítottam a hajam, felvettem egy itthoni rövidnadrágot pólóval és lementem.
Ashton-ék már megérkeztek, és éppen az italokat meg a kaját rendezgették a konyhapulton. A lakásunk ezen része úgy néz ki mostmár, mint egy bár.
- Egy óra múlva itt vannak Harry-ék, a lányok kicsit késnek- mondta Michael a telefonját nézegetve.

Egy óra nem sok idő. Készülődnöm kell.
Kivasaltam a hajam, mert amúgy hullámos és most nem akarom úgy hagyni, és felvettem ezt a ruhát.

Kivasaltam a hajam, mert amúgy hullámos és most nem akarom úgy hagyni, és felvettem ezt a ruhát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lehet, hogy a bátyámnak nem fog tetszeni, mert elég sokat mutat, na de buli van.
Nem sminkeltem sokat, csak szempillaspiráloztam, kihúztam a szemem és feltettem egy vörös rúzst.
Kicsit elhúzódott a készülődés, mert mikor lesétáltam a nappaliba, a One Direction már ittvolt. Hoppá..
- Sziasztok- köszöntem. Páran végignéztek rajtam, úgy látszik jól sikerült az öltözködés.
Az 1D-srácok egyesével odajöttek hozzám bemutatkozni, nem számít, hogy a fél világ tudja a nevüket (meg a lábméretüket és ki tudja, még mit). Niall nagyon jó pasi.
Elindult a zene és egyelőre még mindenki csak a kajákra startolt rá, nekem pedig egy kérdés motoszkált a fejemben. Nem más, mint hogy vajon ez a Larry dolog igazi-e.
De persze nem kérdeztem meg.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Friendzoned.Where stories live. Discover now