CANLARR SELAM ÖZÜR DİLERİM BASTA CUNKU TELEFONUM UZUN SURE YOKTU . OYUZDEN YAZAMADİM. BASLAYALİMİ 😀😀 HADİ BAŞLAYALIM.
"özledim gel artik."
Ilgazin yanina sadece 4-5 kere anca gitmisligim vardır. De hadi anladim ama bir insan bu kadar cabuk alisabilirmi birine ? Halbuki ben gelmeden önce tam tersini düşünmüştüm ama değilmiş neyse hayirlisi bakalım.
Ben cevap vermeden telefon kapandi. Telefonu kullagimdan çekip, on saniye ekrana baktim herhalde.
Melek geldi, oturdu. O söze girmeden ben girdim
" Melek kalk, kalk " dedim. Alelacele kalkarak, cantami aldim. Kolundan tutum sürükledim.
" Yav kizim ne oldu ?!" dedi .
" Yolda anlatirim, de yürü." dedim gulerek.
Taksi durdurup bindik. Yolda meleği herşeyi anlattım. Olan,biten, herseyi.
Melek ile Ilgazi tanıştırcaktim. Efe de mesaj attım.
EFE.
EFE SENDEN RICAM ALMANYA HASTANESINE GELIRMISIN?Diye mesaj attım.
Hastanenin oraya geldik,arabadan inip, kafeterya geçtik. Aslı hanim ordaydi.
" Merhabalar" dedim. Kafasını kaldırıp.
" öykü hoşgeldin bende seni bekliyordum. " Meleği gülümseyen, selam verdi.
" Öylemi hayırdır insAllah"
" Anlaticam tatlım bu kim?" Dedi Meleği göstererek.
Meleği baktığımda Aslı hanima öyle bir bakıyordu ki bakisindan sevmediği anlasiliyordu.
" Bu benim arkadaşım. Melek" dedim gülümseyerek.
Aslı hanim elini uzatarak.
" Ah tatlım memnun oldum. " dedi
" Ah canım bende" dedi melek elini sıkarak.
" Öykü ben asıl konuya gelicem."
Kafamı salladı.
" Sen Ilgazin yanına geleli en fazla 4-5 gün olmuştur. "
" Ve ben öykü Ilgazin senin 3 gününde is cikisinda yanına gidiyordum. Kapısı yarı açıktı ve biriyle konuşuyordu. "
" Peki kimle.?" Konuştuğu kişiyi merak etmiştim sonucta cok konuşan bir cocuk değildi.
" Onu bilmıyorum. Bildiğim bir şey var ' Bu kız öykü olamaz' diye bagırdıydı"
Gözlerimi actım sonuna kadar. Meleğe baktım oda şaşırmışa benzıyordu.
" p-peki de ne alaka?"
" Bende birsey anlamadım, ama Öykü aramızda kalsın elbet cözeriz." Diyip kalktı.
Arkasından bakakaldım hicbirşey anlamamıştım." Manyak lan bu karı." Dedi melek. Harbiden manyakdı bu kadın.!
"Oooo.. Kızlar." Diyerek geldi efe sandalyeye oturup.
" Hayırıdr kardesnizde gemilerinizmi battı bune surat." Dedi melek bana yaklasarak.
" Geldi senin deli." Sesizce söledi, sadece güldüm.
" Birseymi oldu Melekcim.?" Dedi efe
Melek elini ' Yok birşey' der gibi salladı.
" Hosgeldin efe." Dedim
Efe'ye herşeyi anlattım. Bugün Ilgaz ile tanıstırcagımıda söledim. Tamam dedi memnuniyetle tanısırmıs.
Bugün yeni evimiz icin mobilya bakıp, duvarları boyıyacaktık. Bu yüzden Ilgaz'ı dısarı cıkarıcaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öykü Değil Gerçek
Teen FictionHayata tek başına tutunabilmek icin, cabalayan, caba sarf eden 20 yasındaki bir kız. O nerden bilebilirdiki Amerikaya gittiğinde tüm hayatanın bastan değişiceni.?