Selam Çanlarım Bira Geç Geldi Kusura Bakmayın
İyi okumalar...
Şuan Aslı Doktor'un dediğini hazmetmeye çalışıyordum. Bu kadın beni kalpten gönderirdi. Büne ya hep üstü kapalı sözler.
" Vazmıgecircem.?" Dedim. Elimdeki kalemi bırakarak.
" Öykü sem Ilgaz'a hayatta yapabileceğimiz tüm güzellikleri, harika şeyleri, yaşayacağımız duyguları, Aşk'ı. Ilgaz'a yaşatman lazım. Lütfen yardım et bize." Dedi ellerimi tutup hüzünlü bir şekilde baktı.
Ellerimi geri çektim.
" Tamam, tamam yardım edicem." Kadın bir anda mutlu oldu. Gözlerinde ışık parladı.
" Çok teşekkürler öykü." Göz yaşlarını elinin tersiyle silerek.
" Rica ederim Görevimiz." Dedim gülümseyerek.
" Şimdi arabaya binelim Ilgaz'ın yanına gidelim. Sana yolda herseyi anlatırım." Dedi garsondan hesabı isteyerek.
Hesabı istediğinde garson getirip icine parayı koyduktan sonra kalkarak arabasına yürüdük.
Arabayı binip sürmeye başladığında aklıma gelen şeyi sordum.
" Aslı Hanim. Bir şey sorabilirmiyim.?"
Gözünü yoldan ayirmadan.
" Tabiki" Bu soracağım soruyu ne zamndir sorucam ama araya hep birseyler girdiği için sormadım.
" siz bana Ilgaz'ın 6 aydır bu hastalığa kapıldı söylediniz doğru değilmi. ?"
" Evet öyle söyledim. " Dedi. Kırmızı ışıkta durduğumuz için ve gene trafik. !
" Benim arastirdiklarima bakılırsa. 6 ay sürmez bu hastalık. Tamam belki enfeksiyon kapma riski olduğu için iğneler falan vuruluyor olabilir. Ama siz bana bundan hiç bahsetmediniz." Dedim.
Havalar nemli olduğu için cami hafif açtım.
" Biz Ilgaz bu hastalığa ilk yakalandığını tümörün kötü huylu olduğunu öğrendik. Zaten babası bu yüzden vefat etti." Arabayı yavaş yavaş sürüyordu, trafikten dolayi.
Kafamı sallayarak.
" Evet, anlattıniz. " Dedim.
" Ilk bu hastalığa yakalandığında herseyi ben üstlendim. Ameliyat masrafı, hastane vb. Şeylere. Aradan 2-3 sene sonra Ilgaz kontrolü geldiğinde, işte kanlar aldık tüp tüp. En sonunda doktor arkadaşımla baktığımızda tümör olduğunu ama iyi huylu olduğunu gördük l."
EE ozaman Ilgaz hasta değildi.
'' İyide iyi huyluysa arada tedeviye gelse yeter, niye hastanede yatıyor.?''
Arabayı sürüp, bir kenara cekti. bana döndü.
'' Anlatıyorum. Bizde emin olmak icicnburanın en iyi doktoruna gönderdik. od bizdem yaptıgıız tahlileri istedi, kendisi yapmak istedi, bbide doğalısıyla gönderdik. onra oda bizim gibi düşündü ama sonradan baktıkki. Ilgaz kötüleşiyor tekrar test yaptık. Fart-k ettiki ilk sonuclarımızda tahliler karısmıs.''
icimden Yok artık dedim ki yapardıki böyle bir hatayı.
''oradak labaratuarrdki kız karıstırmış, gerci kızıda işten cıkardıkda. Neyse ılgaz ameliyet olmak istemedi, tedaviler gördü su 6 ay aydır. Eğer ameliyat olsaydı hersye hal olurdu.''
Bu Ilgaz zor bir cocuga benzıyordu. İşimiz iş.
'' Konustunuz mu peki.?'' En azından icindeki derdi öğrenirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öykü Değil Gerçek
Novela JuvenilHayata tek başına tutunabilmek icin, cabalayan, caba sarf eden 20 yasındaki bir kız. O nerden bilebilirdiki Amerikaya gittiğinde tüm hayatanın bastan değişiceni.?