YENİ KİTABIMI OKUMAYA HOSGELDİNİZ SJSJ :D HERNEYSE MASALLARIMM SEVİCENİZİ UMUYORUM.
Gözlerimi actığımda hostes başıma dikilmiş beni uyandıryodu. Normal olarak bende hemen kalkıp, valizimi elime alıp indim. Babam öldüğünden beri kendimi ilk defa bu kadar sanslı ve mutlu hisediyordum. Amerika'ya gelmekle iyimi yaptım, hatamı yaptım pek bilmiyordum, ama kendimi cok şanslı hisediyorum.
Ah size kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Öykü Aslan, 20 yaşındayım. Eskişehirliyim. Yaklaşık 9-10 yıl önce Babamı kaybettim. Annem ise Beni doğurduktan hemen sonra terk etmiş. Birtek Babam ve ben kaldık. Babam bana Annemin bizi terk ettiğni yani bir nevi beni istemediğni sölediğinde daha 8 yasındaydım. Bababm anlatırken gözlerinde öyle hüzün, öyle acı vardıki kelmielere dökülmeyecek derecede üzgündü. Annemi hep cok sevdiğni söyler, onla birlikte yaptıgı seyleri anlatırdı bana. Babam zengin bir adam değildi öle bana bırakabilceği bir mirasıda yoktu. Sdece devlet annesiz, babasız kalan cocuklara özel ödediği para birde babamın bir zamanlarki olan dükkanından kalan paralar.
Babam benim hep bir yazar olmamı isterdi. Bende hayvanlara olan sevgimden dolayı Veteriner olmak isterdim. Babama her bunu söylediğimde bana '' Hayvanların bokunu temizlemye cok meraklısın.'' derdi. Ama napıyım cok seviyordum hayvanları, onlara öyle bakıp anesiz kalanları beslemek isterdim.
Babamın Ölme sebebi Beyninde cıkan Tümör denen hastalık yüzünden. Ogünden itaberen o Hastalığa yakalanan kişileri araştırdım Türkiye'de %95 'i kurtulamamış kalan beşi ise mucizevi kurtulmuşl zaten. Benim babmda bu kurtulamyanların arsındandı. Bilmiyorum Hayatımda sevdiğim bir kişiyide kaybedicemde dayanabilceğime. Zaten kimsem yok sadece Melek Su dan başka.
Benim Bbamın öle kimi kimsesi yokmus. Kardeşleri yoktu annesi, babası kücük yaşta vefat etmiş. Bilhassa benim Babam sokakta büyümüş. Hep insanların getir-götür işlerini yapmış, poşetlerini taşıyp paralar almış. Babamın bir hayali varmış Cok büyük bir futbolcu olmakmış. Böyle mahalle maclarına katılır hep kazanırmış. Babam o calışıp kazandığı paraları hep biriktirimiş. O ilk aldıgı parayla kendine bir demir kumbara almıs, tüm kazanclarını bunun icine atmıs. O kumbarayı hic yanından ayırmazmış. Bana bunları anlattıgı zaman kumbarayı bana vermişti. Bende tüm harclıklarımı onun icine attım. Dahada acmadım 15 senedir acmadım sacma gelebelir ama insan tek basına olunca mecbur yapıyor.
Ben o paralarımı okumak icin biriktirdim. Babam ise bir pasta dükkanı acmak icin biriktirmiş. Babam uzun bir süre pasta dükkanında garsonluk yapmış. Oradaki aşcı babama patlar yapmayı öğretmiş. Babam bir süre sonra cok güzel pastalar yapmaya başalmış, hatta teklifler bile gelmiş ama kabul etmemiş. Dahada fazla teklif gelmesin diye o işten ayrılmış.
20 Yaşına benim yaslarıma geldiğinde Babam Bir flimci dükkanında calışmaya başlamış. Tabi şimdiki zamanlarda flimci dükkanları yok ama ozamanlarda cok varmış. Anlatıgna göre annemlede orda tanışmışlar. Annem Eskişehire Okumak icin gelmiş. Benim Amerika'ya gelme sebebim gibi. Annem ozamnalar 19 yaslarındaymış. Flimci dükkanına daha sık gelip daha cok flim kiralamaya başlamış. Babamda dayanamayıp kazandığı haftalıkla annemi yemeğe cıkarmış. Yemeklerini yedikten sonra bir bar'a gidip eğlenmişler. Zaten sonra annemin kaldığı öğrenci evine gitmişler olan olmuş. Annem Bana hamile kaldığnı öğrendiğinde Babama sölemiş. Babam duyduğunda Anneme evlenme teklifi etmiş ama kabul etmemişdi, etmemiş yani. Hatta benii aldırmayı bile düşünmüüş, ama babam buna izin vermemiş. Beni büyütcegne bana bakacagnı sölemiş. Annemde edip beni doğurduktan sonra hemen babama verip terk etmiş. Ben asla annem gibi biri olmicam cocugum olursa ona bakcam sevdiğim adamla evlenicem.
Babam beni 8 yaşıma kadar büyütmüş. Büyütüğündede bana bunları anlatmıştı. Bbamla birlikte o cok istediği pastaneyi actık. Cok şirin bir pastaneydi. Adı ise'' Bir Dilim Mutluluk.''. Başta bana biraz sacma geldi ama sonrada hosuma gitmeye basladı. Babam bana pastalar yapmayı öüretti. Cok güzel pastalar yapıp koyuyorduk sekilli pastalar, cikolatalı, cilekli. Hepsinden vardı. He eğer sakın 8 Yaşındaki bir nasıl pasta yapar demeyin insan isteyince herseyi yapar.
Bir süre sonra pastanemiz iyice bilinmeye basladı. Cok müşteri gelmeye başladı. Patanede babam ve benden başka calısan yoktu. Babam pastalrı hazırlar ben iseo kişiye pasatyı götürüdüm. Herşey güzel gidiyordiki müştelimattan bir haber geldi. Mahhalemizi yıkıp tekrar yapacaklarını ve o eski oturanlara evleri geri verilmeyeceği söylenmiş. Birimi satın almış ne. Eğer mahallemiz yıkılırsa 2 apartman sonrası evimizde yıkılrdı. Kısaca evsiz ve işsiz kalmıştık. Bbabam bu duruma cok üzülüyordu. Zaten şu son günlerde bası fena derecede ağrıyordu. Kac kere demiştim doktoroa gitmedi, zaten en sonunda oda agrılarına dayanamayıp gitti. Röntgen cekmişler. 3 gün sonrada sonuclar cıkıcakmış. Keşke cıkmasaydı o sonuclar keske o baş ağrıları olmasaydı. 3 gün sonra almaya gittiğinde eve gözleri dolu, yaşlar akarak gelmişti. Nededini sorduğumda keske sormasydım idiye pişman olmustum. Dediği her kellime, satır hala aklımdaydı.
''Öykü'm Masal'mın Hikayesi.'' hep böyle derdi babam bana. Annemin adıda Masalmış bu yüzden derdi.
'' Öykü'm Hani insanların illaki bir sonu olur. Nedemiş Ya Resullah ' Her Canlı Ölümü Tadıcaktır.' demiş. Evet hepimizin bir sonu var ama bu sonumuzun nezamn geliceği belli olmaz. Her an cıka gelir ölüm. Belki Doktor amcaların tahmin eder ama sadece tahmin eder ki bazen tutmaz bu tahminler. Ben gecen gün doktora gittim ya hani, Doktor amcan bana beynimde Tümör, Yani baloncuk gibi bişi cıktığnu söyledi. En az 1 Ay yasarmısımı kızım. Ah Kızım Öykü'm inan seni bırakıp gitmek istemem ama yapabilceğim bişi yok. Hepsini büyünce anlarsın.'' demişti Evet herşeyi büyünce anladım. ogün tek bir soru sormustum.
'' Geri Gelicekmisin.?'' Cevap vermemişti verecek bir cevabı yoktu cünkü.
Aradan yaklaşık 2 hafta gecti babam benle o günden sonra tek kelime konusmadı. Bir gün işten dönerken babama.
'' Baba neden benle konusmuyorsun. Ne yaptım ben sana.?'' demiştim eğilip bana sarıldı.
''Seni cok seviyorum Masal'ımm..'' demişti.
Sabah kalktığımda iceriden sesler geliyordu birkac abi ve abla 2 tanede amca vardı Babam babam yoktu beni böle yanlız bırakmazdı genelde. Hemen abin yanına kosup.
''Bbaabam babam nerde.'' Demiştim. Abi diz cöküp bana acıyarak bakarak.
''Canım Baban cok uzaklara gitti cookk.'' dedğinde anlamıstım Babamın nedemk istediğni. bİR AMCA GELEREK.
'' Evi yıkmamız gerek cocugu cıkartın.'' dediğinde abi eline canta alıp öbür eliyle elimi tutu bnde babamın aldığı bege alıp dısarı cıktl, abi beni karsıya gecirip, gitti. Bende kaldırıma oturup. Evimizn, Dükkanımızn yıkılısnı seyrettim. Yapmayın cok ugrastık yıkmayın. diyemıyorki insan.
Bir araba gelip, beni aldı ve götürdü. Nereye gittiğmizi bilmiyordum. Ama tek bildiğim şey
Babamın Cok Uzaklara Gittiği Ve Geri Dönmiyeceğidi.
1.BÖLÜM SONU
'' BABA OMZU GİBİ BİR YER VAR;
ZAMANSIZLIKTA VE MEKANSIZLIKTA HUZURLU HİSETTİĞİN.
ALLAH KİMSEYİ BABSIZ BIRAKMASIN. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öykü Değil Gerçek
Novela JuvenilHayata tek başına tutunabilmek icin, cabalayan, caba sarf eden 20 yasındaki bir kız. O nerden bilebilirdiki Amerikaya gittiğinde tüm hayatanın bastan değişiceni.?