Alışkanlık aslında bakarsanız uyumakla eş değerdir ve bir o kadar da vaz geçilmez. İyi alışkanlıklar sabır gerektirir. Kötüler ise ki bu kime göre kötü bu da tartışılır. Kötü alışkanlıklar ise genelde artik kendini unutmaktır. Tek ihtiyacın olan o alistigin şeyi yapmaktır.
Alışkanlık aşkı getirir. Hayatınızda ki en önemsiz, hoşlanmadığınız insanı her sabah okulunuzun önünde görürseniz bir zaman sonra bu sizin için alışkanlık olacaktır. Ve o istemediğiniz kişi bir gün yok olursa hayatınızdan büyük bir kısım kopmuş gibi hissedeceksiniz, zamanla onu istemsizce istediğinizin farkına varmak sizde aşağılık duygusunu uyandırsa da aliskanliktir bu. Tekrar o istemediğiniz kişiyi görmek istersiniz. Alışkanlıklar rutindir , monotondur. Kötü alışkanlıklar asosyal, iyiler sosyal yapacaktır. Dediğim gibi iyi alışkanlık sahibi olmak için sabır gerekir. Çünkü; İyiyi yapmak bir seçimdir. Seçimler yorucudur. 1yaparsın 2yaparsın sonu gelmez der bırakırsın. Ama kötüler birden bire "Bir kereden bir şey olmaz" cümlesiyle hayatınıza giren şeylerdir. Bu yüzden kötü alışkanlıklara halk dilinde "Bağımlılık" diyoruz.
Sigara (...)bir bağımlılıktır.
Bu değildir ki kötü alışkanlıklar sizi mutlu edemez. Dediğim gibi bana göre en kötü alışkanlık pardon bağımlılık aşktır. Bu mutluluk verir.Unutmayın ki; Bir kereden her zaman bir şey olur, Olmak zorunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sezerce
HumorBurada bazı kelimeleri, olayları(...) kendime göre yorumluyorum. Bir hikaye veyahut farklı bir şey mevcut değil.