Bu hayatta para insanların daha uzun ve mutlu yasamak için baslıca savaşma amacıdır.
Hayat bildiğiniz üzere canlı için ; doğmak , yaşamak ve ölmekten ibarettir.
Doğmak : Annenin doğumda daha az acı çekmesi , cocugun ve annenin yasama ihtimalinin yüksek olması için para gerekir.Kim demiş para sağlık değildir diye!
Söylesenize İbrahim tatlısesın başına gelenler bizim başımıza gelse ? Devlet hastanesi bizi kurtarabilirmiydi ? Ne yaptırabilir di? sıra beklemekten başka!
Aranızda paramız az düşmanımız az diyenler olacak , orada haklısın ama biraz daha mantıklı düşünün. Bu baslıgı uzatıp ornek vermek istemıyorum.
Yasam : Yaşam insanların tüm dostluklarını ve düşmanlıklarını edindiği, ölüm ile dogum arasındaki ufak bir çizgi ise paranın burada ne önemi var? Eğer param olmasa ben suanda burada bu konuyu açabilirmiydim? Eger paran olmasa sen şuanda bu yazıyı okuyor olabılecekmıydın? Bence hayır. İnsan parası yoksa alay konusu olur , sevilmez , her ihtimalde ezik duruma düşer.
Peki ya ölüm: Kimse cesedinin denize atılmasını istemez. Sanki öldükten sonra cesedi ile sevisecekmiş gibi! En nezih yerden mezar ister, e bu da para?
Ünlü bir iş adamının dediği gibi; "Bir sürü arabam var, oğlumun kullanacak bacağı yok." Ulan siktir git ya, sanki sadece zenginlerin hastalıkları oluyor. 1tane sakat zengin, milyonlarca sakat fakir var. Ve o zenginin bindiği elektrikli tekerlekli sandalye, bizimkinin ki babasının sırtı seni geri zekalı insancık. Neymiş para sağlık değilmiş! Para sadece sevgi değildir diyerek sonlandırıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sezerce
HumorBurada bazı kelimeleri, olayları(...) kendime göre yorumluyorum. Bir hikaye veyahut farklı bir şey mevcut değil.