Ne bir damla göz yaşı geri getirir
Şehidi,
Ne de halkın göz yaşından oluşmuş küçücük bir göl. İcine giren boğulur sanarsın ama bir damla asker kanıyla kızıla boyanır her yer. O kadar koyudur o, kuvvetlidir. O an anlarsın ki o küçücük gölün içinde kırmızıya boyayan sensin.Ne bir acı görür siyasiler, nede bir yakarış duyar. Dedim ya, o gölü hep halk doldurur.
Biri yüzlerce şehidin ve senin üzerine basa basa "Bu vatanı ben ayakta tutuyorum!" der, boğulmaktan kurtulur o derin ama küçücük gölden.Bazen en küçük hatanın bedelini yüz yıllar sonra ödersin, hatayı anlayamazsın çünkü herkesin aynı şekilde düşünmesini ister bazı şeyler. olayın içinden çıktığın an; Öyle bir ödersin ki o hatanın bedelini. Peki ya, sen kaç yüzyıl yaşayacaksın?
Ateş düştüğü yeri yakıyor, ülke bartındaki sehidine ağlıyor. 2gün sonra ne olacak? Nerede bunun sonu? Ne zaman?
Bizim için hava hoş, evde oturup buraya bir şeyler yazıyoruz. Sadece vergimizi verip ot yaşamımıza devam ediyoruz, öteki yandan ; Kim bilir ne kadar ağlıyor o anne. Kaç gündür? Kaç saattir? Ne zamana kadar?..
Dünya üzerinde en önemli şey, herhangi bir insanın canı. Çünkü dünya onun için var, o yaşamıyorsa dünyanın ne anlamı var?
Git gide daha sorumsuz, gamsız, , duygusuz , sevgiyi aşkı filmlerdeki öpüşme sahnesinden ibaret sanan insanlar oluyoruz. Yazık!
Nerede üreten Osmanlı? Nerede Türkiye? Neye faydamiz oldu su ana kadar? Yaşadık öylemi. Hasiktir oradan.
Hiçbir şey üretemiyorsun dimi, normalin dışında düşünemiyorsun, sadece başkalarının izinden gidiyorsun. Nerede senin beynin? Özgür iraden nerede? Hadi dönün ve sevgilileriniz ile konuşmaya devam edin. Yarın ayrılın, akşama yenisini yaparsınız nasıl olsa.
Kimse üzerine alınmasın hocam.İyi geceler dünya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sezerce
HumorBurada bazı kelimeleri, olayları(...) kendime göre yorumluyorum. Bir hikaye veyahut farklı bir şey mevcut değil.