Savaş ile sevgili olmamızın üstünden tam 2 gün geçmişti. Her gece onu düşünüyor onsuz yapamıyordum. Yağmur'da Emre ile takılıyordu. Onlarda sevgili olmuşlardı. Dördümüz birlikte takılıyoduk . Günler çok hızlı geçmişti . Haftasonu planım yoktu. Ama Savaş bana bir süpriz yapacağını söyledi. Bu yüzden haftasonumu dolu olarak gösteriyordum. Annemin Savaş'tan haberi vardı. Savaş'ı merak ettiğini söyleyip duruyordu. Cumartesi günü Savaş mesajı ile uyandım.
-Günaydın aşkım 💕💕
Her sabah saat 09.00'da bu mesajı mutlaka gönderirdi. Alarm mı ne kurdu heralde nasıl bu kadar dakik olabiliyorsa artık??
Ben bunları düşünürken bir mesaj daha geldi.-Ne zaman süprize gidelimm aşkım???❔❔
Bilmem diye geri mesaj attım. Acaba süprizi neydi??
Ben bunları düşünürken Yağmur içeri girdi.
-Kahvaltı hazır seni bekliyodum bende dedimki ben uyandirmiyim prensesi bırakimde sevgilisi uyandırsın dedim.Hadi kalk Rüya yumurta soğuyacakk..Dedi sonra gelip yorganımı açtı. Bemde saha fazla ısrar etmeden kalktım. Önce pijamalarla-ki çok mükolardır-kahvaltımı yaptım. Sonra odama geçip Savaş'ıns süprizi için üzerimi giydim. Bugün hava iraz kapalıydı. Yağmur havası vardı. Bende bu yüzden yırtık bir kot giyip üzerine beyaz bir tişört giyip üstüne de kahverengi bir palto aldım altına da beyaz ince topuklu botlarimi giydim. Hazırladım. Tamda o anda kapı çaldı. Ben Savaş geldi diye umarken gelen kişi Berke'ydi. Bunca sene sonra tekrar karşıma çıktı. Ve de adresimi bulup evime gelmişti. Bu neydi böyle ŞAKA felan mı??
SAVAŞ'TAN
O gün Rüya'ya yapacağım bu güzel süpriz için hazırlanmıştım. Emre 'de hazırlanmıştı. Onlarda Yağmur ile dışarı çıkacaklardı. Bende Rüya'yı alıp lunaparka götürecektim. Orada çocuklar gibi eğlenecektik. Rüya bu süprize bayılacaktı. Bem Rüya'yı gerçekten çok seviyordum. Resmen bu üniverste olayında ona tutulmuştum.Onun güzelliği remen beni benden alıyordu. Bende hazırlanmıştım. Emre ile birlikte dışarı çıktık. Rüyaların kapısının önünde biri vardı. Kim olduğunu bilmiyordum. Emre'ye baktım. O da şaşkın şaşkın bakıyordu. Birlikte hemen kapının önüne gittik. Rüya'nın suratı kireç gibi olmuştu, Yağmur'un da beti benzi atmıştı. Bizim kızları bu kadar şaşırtan bu gizemli erkek de kimdi??2 SAAT SONRA
Berke'nin gelişiyle gerçekten çok şaşırmıştım. Beni nasıl bulmuştu hiç bir fikrim yoktu.
Arkadaşlar kusura bakmayın biraz kısa bir bölüm oldu unarım beğenirsiniz çok fazla bölüm yazamasamda yakında yeni bölüm gelecek 😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA
RandomRüya 18 yaşına gelmiştir.. Çok zeki bir kızdır. Adı gibi rüyası olan hayallere kavuşmak ister.Hayali İstanbul'daki özel bir üniversiteyi kazanamaktir.Ailesinin durumu pek iyi değildir bu yüzden bu bursu almak zorundadır. Savaş Savaş 'ta 18 yaşınd...