SİNEMA

33 1 2
                                    

Eve geldiğimde gerçekten çok yorgunum. Hemen sicak cikolatamı alip odama geçtim. Biran önce çalışmaya başlamalıdım. Hemen üzerimi değiştirip öğretmenin anlattığı konuları biraz tekrar ettim. Bu arada Yağmur'da benim gibi ödevlerine bir göz atıyordu. Dediğim gibi Yağmur fazla ders çalışmaktan hoşlanmazdı. Bu yüzden hemen dersinin başından kalkardı. Herzamanki gibi gene sıkılmış ve yanıma gelmişti. " Yine ne oldu Yağmur?"diye sordum o da biraz saçmaladıktan sonra neden geldiğini söyledi. "Şey... ben aslinda şey diye düşünmüştüm..Emre dördümüz birlikte sinemaya gidelim mi diye sordu.Bende olur dedim." Duyduklarıma inanmıyordum. "Ne! Yağmur ben o Savaş gerizekalısıyla bırak sinamayı bir adım öteye bile gitmem. Duydunmu hayatta olmaz. Neden bizi karıştırıyorsun. Siz ne güzel Emre ile gidin işte..." Yağmur bunları duyunca biraz şaşırmıştı. Sanırım bu kadar tepki vermemi beklemiyordu. Herneyse deyip geçiştirdim. Hadi kalk da uzerini giyin dedi Yağmur. Gözlerimi bölerterek ona baktım. "Hadi ama benim için ne olur gelsen" dedi. En yakın arkadaşımı kıracak kadar zalim değildim. "Tamam"dedim. Yagmur buna çok sevinmişti.
"Ne dersin aynı ayakkabıyı giyelim mi ?"diye sordu. Buna gerçekten çok şaşırmıştım. Ağzımdan yine tamam kelimesi çıktı . Hadi o zaman krem rengi olan ayakkabıları giycez. Hadi hazırlan dedi. Bende Yağmur'un odadan çıkması ile dolabımı açıp beyaz olan bir etek ile beyza bir tişört aldım. Bunların altına Yağmur'un dediği ayakkabıları alıp altına giydim . Sonra saçlarımı salıp özgür bıraktım. Yeşil altın karışımı olan kolyemi taktım . Hazırdım. Dışarı çıktım. Yağmur'da hazırlanmıştı. Çok güzel lacivert bir elbise giyip üstüne de altından ince bir kolye takmıştı. Çok güzel olmuştu. Benim giydiğim ayakkabıların aynısını gip hazırlanmıştı. Birbirimize iltifatlar yağdırken kapı çaldı. Geln tabiki de Emre ve Savaş'tı. Kapıyı Yağmur açmıştı. Emre hemen Yagmur'a çok güzel olmuşsun dedi ve ona sarıldı.
Barış'ta çok yakışıklı olmuştu. Bana dik dik baktıktan sonra.
"Şey... ssen ççokk ggüzel olmuşsun."
Dedi bende biraz tebessüm ettikten sonra ona teşekkür ettim.
Sonra hep birlikte Savaş'ın arabasıyla sinemaya doğru yola çıktık. Sinamaya geldiğimizde Savaş herkesten önce gelip kapımı açtı. Gerçekten şaşırmıştım. Sinemaya geldiğimizde olanlar olmuştu. Hiç tek koltuk yoktu. 2 tane sevgili koltuğu kalmıştı. Bir sevgili koltuğuna tabikide Emre ile Yağmur oturacaktı. Dıgeri ise Savaş ile bana kalmıştı. Seçtiğimizde romantik komedi filmiydi. Allahim dedim içimden sen beni bununla mi sınıyorsun yarabbim....

Derken sinema koltuklarina oturduk. Aslinda Savaş ile oturmak çokda kötü değilmiş. Ben böyle düşünürken bir elimin üstünde bir sıcaklık hissettim. Savaş elimi tutuyordu. Kafamı kaldırıp
Savaş' ın gözlerine baktım. Oda bana bakıp kulağıma eğildi. Ve bir şey fısıldadı....

Multimedya Yağmur ve Rüya'nın giydiği elbiseler..

Merak olsun devamı birdahaki bölümdee.

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin