3. My one and only

2.4K 171 22
                                    

Ovi avautuu ja sulkeutuu. Hätkähdän ja avaan silmäni. "aaawwww... Oot nukahtanu sohvalle" Jackin väsynyt ääni sanoo. Hän rojahtaa päälleni ja kuulen välittömästi tuhinaa ja pientä kuorsaustakin. "uuugh.. Jack... Oot mun päällä" mutisen ja koitan työntää Jackin pois päältäni. Tämä ei kuitenkaan liikahdakkaan, vaan jatkaa uniaan. "JACK!" huudahdan, ehkä turhankin kovaa. Jack hätkähtää hereille. "oh... Sori" hän mutisee ja nousee hitaasti ylös. "Jouduin tekee tuplavuoron" tämä mutisee. "Mä huomasin...." sanoin takaisin ja aloin taluttaa Jackiä huoneeseemme. Jack kaatuu farkut ja kengät jalassa sänkyyn ja alkaa taas kuorsata. Tökkään tämän taas hereille. "ota ees farkut ja kengät jalasta pois, pliis" mutisen ja alan itse vaihtaa vaatteitani. "en mä jaksa ota sääää...." hän mutisee. "okei sitte..." mutisen ja otan tämän kengät pois. Alan avaamaan Jackin farkkujen vetoketjua. "mmmmmh" hän murahtaa. "Jack, mä vaan otan sun farkut pois, ei mitään muuta" sanoin hänelle jämäkästi. "Tiedäks sä miks otin tuplavuoron?" Jack naurahti väsyneesti. "Et saisin olla huomisen kokonaan sun kanssssss........" hän sanoi hiljaa vaipuen taas uneen. Awww.. aina ajattelemassa minua. Peittelien vielä rakkaani ja asetuin tämän kainaloon. "Mmmm... Öitä..." Jack mutisi ja veti minut kainaloonsa.

Aamulla Jack herättää minut hengittämällä niskaani. Itse hän näyttää nukkuvan vielä. Koitan vielä nukkua, mutta niskaan tuhiseva kumppani ei auta asiaa. Nousen ylös sängyltä. Tuhahdan ja ravistelen Jackin sikeästä unesta. "mikä hätän?" Hän hätkähtää ja pomppaa ylös. "Jos mä en nuku, et nuku sääkää" tuhahdan ja painelen vessaan. Kuulin Jackin alkavan nauraa. Avaan hanan ja pesen kasvoni viileällä vedellä. Hörppään samalla vettä. Jack astuu vessaan ja alkaa suudella kaulaani. Hihitän hieman. "Kutittaa" naurahdan. "mmmm.." Jack mutisee ja jatkaa suutelua. "Jack loppu ny" mutisen ja siirrän Jackin pään kaulaltani. "Kato ny mitä sä teit" mutisen ja katson punaista jälkeä peilin kautta. Katson sitten Jackiä peilin kautta. Hän hymyilee pienesti. "kulta, joko voitais tehä se?" Jack mutisee ja kiertää kätensä vyötäröni ympäri. "En mä tiiä" mutisen. En ollut vielä valmis olemaan äiti... "Jack mä haluisin, mut en oo valmis olee äiti" sanon pahoittelevasti ja pyörähdän ympäri. Annan suukon Jackille ja pujahdan vessasta ulos. Hipsin keittiöön ja napsautan kahvinkeittimen päälle. Otin leipäpussista ruisleivän ja hain voin ja muut tarvikkeet.

"Millon haluut tehä sen?" Jack kysyi astuessaan keittiöön. Kohautin vain olkapäitäni ja hörppäsin kahviani. "Mitä sit haluut tehä tänää?" Jack kysyi ja varasti hörpyn kahvistani. "heii...." mutisin ja katsoin Jackiä muka surullisesti. "mut ööh... Jos vaik oltais vaa..." sanoin ja haukkasin leivästäni palasen. "Sain paremman idean" Jack sanoi hymyillen kiusoittelevasti.

"Ooks jo valmis?" Jack kysyi. Huokaisin ja astuin vessasta ulos. Lähtidimme kuullemma ulos syömään. Aurinko oli korkeimmillaan.

Ylleni olen sutaissut polvista rikkinäiset farkut ja tavallisen adidaksen paidan. En mitään erikoista. Converset toimivat jokaoseen tilanteeseen kenkinä. Hiukset taas jätin auki ja olin laittanut hieman ripsaria ripsiin. En vaivautunut laittamaan tänään muuta.

Anteeks et näiden osien päivittelyssä kestää😐😐 Haluisin tehä näistä a)pidempiä b)jännittävempiä😴😴

XoXo ~Elli

BAD BOY Is BackWhere stories live. Discover now