Astun Jackin perässä autoon. Hymyilen hänelle kauniisti. Jack suukottaa minua poskelle. Hän napsauttaa turvavyönsä kiinni ja auto hurahtaa käyntiin avainten kilinän saattelemalla. "sulje silmät" Jack sanoo hymyillen. "Miks" naurahdan. No laita tää huivi päähäs sillee ettet nää sen läpi" Jack sanoo heittäen minulle valkoisen bandanan. "okeii" naurahdan ja käärin huivin silmieni päälle sitoen sen takaa kiinni.
Moottori sammuu ja Jack vetäisee huivin pois naamaltani. Hän suo minulle upean hymyn ja osoittaa ohitseni oikealle. "hei jos olisit sanonu et mennään syömää johonki hienoon paikkaa olisit sanonu" sanon esittäen vihaista. Purskahdan kuitenkin nauruun. Jack silittää hartiaani ja suukottaa poskelle.
Astumme sisään avaraan saliin. Se on hämärä ja lähes kaikki on tumman punaista. Pöydät ovat pyöräeitä ja satunnaisesti järjestettyjä. Pöytien yläpuolella roikkuu pienet tunnelmavalot ja pöydälle on aseteltu pieni malja jossa oli ruusu. Suloinen. Ajattelin.
Jack veti tuolin minulle pöydän alta. Naurahdin ja sipaisin hänen poskeaan etusormellani. Istahdin alas. Jack istahti minua vastapäätä ja alkoi katsoa minua hartaasti. "Mitä?" naurahdin. "Ei mitää, sä oot vaan nii kaunis" Jack hymyili ja nojautui lähemmäs. "Tässä on menu" tarjoilia sanoi saaden minut hieman hätkähtämään. "kiitos" sanoimme samaan aikaan. Tarjoilia lähti hymyillen meille. "nii mihinkäs me jäätii" Jack sanoi salaperäisesti. Olin lähellä pärskähtää nauruun, joten läimäytin käden suuni eteen.
Saimme ruoat eteemme. Oikeastaan ruoan. Tilasimme suuren pizzan. Oikein sivistynyttä tiedetään, mutta minkäs sille voi?
Jossain vaiheessa päädyimme takaisin autoon ja siitä isolle tielle. "käydää mun vanhojen kavereiden luona, ne asuu täs lähel" Jack sanoi huomatessaan hämmentyneen ilmeeni. "jaa" vastaan edelleen hämmentyneenä.
Jack kaartaa vasemmalle ja hetken päästä oikealle. Jatkamme tietä suoraan ja käännymne taas vasemmalle. Tie alkaa muuttua hiekkatieksi ja hiekan rapinaa jatkuu melkein 15 minuuttia.
"viel 15 minaa" Jack sanoo haukotellen. Hiekka rapisee renkaiden alla ja saa auton tärisemään. Haukottelen ja venytän pienesti käsiäni.
Matka jatkui ja jatkui. Ja lopulta Jack kaarsi aution talon eteen. Tai no autiolta se ainakin näytti. Avasin oven ja astuin ulos. "pysy jooko lähellä" Jack sanoi ja käveli vierelleni. Vilkaisin Jackiä pelästyneenä. "miks" hämmästelin. "pysy vaan lähellä" Jack toisti ja kiristi otettaan kädessäni. "Jack mikä on?" kysyn ja vedän kättäni Jackin otteesta pois. "ei mitää" Jack mutisi ja hänen silmänsä kostuivat. "JACK!" kiljaisin turhautuneena.
"asia on ny sillee et mä meen tonne ja...." Jack aloitti ja kyyneleet valuivat hänen poskille. "...mä en tiiä tuunko takas" Jack kuiskasi minulle. "Jack mitä on tapahtunu" sanoin ja tarrauduin Jackin käteen. "Mä oon veloissa" Jack kuiskasi ja sulki silmänsä. "Mitä....?" kysyin ja pakitin hieman, mutta en irroittanut otetta Jackistä. "Miten... Ethän sä ees käytä huumeita" Henkäisin kyynelten tehden tekojaan. "Oon pahoillani et en oo kertonu, en mä missää autokorjaamol ollu töissä, mä oiölin käyttämäs huumeita" Jack kuiskasi viimeisen sanan ja pyyhkäisi peukalollaan poskeltani kyyneleet. "Jack sä et voi olla tosissas parahdin ja vedin Jackin halaukseen. "ei hätää mä oon velkaa vaa parisataa" Jack kuiskasi korvaani silittäen selkääni lohduttavasti. "Ota avainet ja aja kotiin... Mä tuun kyl takas" Jack vannoi ja suuteli otsaani. "En oo menos ilman sua" vannotin takaisin. "Se on turvallisempaa ny totella mua" Jack sanoi ja katsoi minua surullisesti. "et mee minnekkää ilman mua" mutisin ja rutistin Jackin kehon kovempaa vasten omaani. "mee, mä myöhästyn" Jack sanoi.
Lyhyt jatko tälle:)
Anteeks et en oo päivitelly tarinoita jne:( mut koitan alkaa aktivisoitua (haha mikä sana).XoXo ~Elli