Starý kouzelný klobouk vyjmenovával jména jednotlivých prváků jako každý rok a zařazoval je do kolejí.
"Maureen Eustacia Lloyd... Nebelvír!"
"Merlin Verius Woghe... Zmijozel!"
"Christina Brown... Mrzimor!"
A tak to šlo dál a dál. Od jednotlivých stolů se ozýval potlesk a starší jedinci nadšeně ječeli, aby co nejlépe uvítali nové přírůstky do jejich koleje.
Uběhlo dalších pár minut, pak se však ředitelka školy, Minerva McGonagall, zvedla a přešla k hlavnímu pultu, jehož znak fénixe už dávno vystřídala socha tajemně vyhlížející šedé kočky.
"Dovolte mi tento rok představit Vám i o něco starší žákyni, která k nám přestoupila z Krásnohůlkek," začala a Velká síně se najednou utišila. Děvčata si něco šuškala mezi sebou a chlapci netrpělivě čekali. Vždyť taky, podle toho, co se říká o Krásnohůlkách? Kdo by se na novou krásku netěšil, no ne? Jen výraz na tváři pár zmijozelských se vůbec nezměnil.
"Moudrý klobouk tedy teď zařadí i ji, ačkoli... Je to díky jejímu jménu nejspíše už od začátku jasné." Poslední větu řekla nejspíše sobě samotné než ostatním, ale je pravda, že tentokrát netrpělivostí ztichly i ty nejupovídanější dívky.
Do místnosti vedlejším vchodem vešla dívka. Nádherná dívka. Její vlasy byly až bílé, její oči pronikavě modrošedé a onu postavu jí nejedna musela závidět. Dokonalá...
Až na ten arogantní výraz. Jevila se chladně. Jako zeď, která skrze sebe nikoho nepustí.
I přesto některým děvčatům spadla brada a většina chlapců potřebovala utřít sliny, které jim tekly z koutků rtů.
I jemu. Mladému Potterovi, jehož jméno bylo stejně známé jako to, které se právě teď rozeznělo celou místností.
"Lycana Theia Malfoy... Zmijozel!"
A dívka se hrdě usmála...
//Slíbila jsem kamarádce, že se vrátím do psaní Slytherin princess, tak třeba se zalíbí i Vám, mí čtenáři! ❤ Házím dnes jen tento krátký prolog, pokud se zalíbí, třeba zveřejním i první kapošku. :D :3
Miluju vás, fakt moc, Vaše Anya. ❤
ČTEŠ
Slytherin Princess | HP FF
FanfictionPíše se rok 2021. Po tehdejší velké válce s Lordem Voldemortem jsou Bradavice opět v pořádku a je zde otevřeno studium pro všechny mladé a dokonce i ty starší kouzelníky. Z Krásnohůlek sem tento rok přestoupí i patnáctiletá Lycana. Jméno Malfoyů...