Okulun ilk gunu

24 4 0
                                    

-Asya Keskin -

Bugun lisenin ilk gunuydu.Dogal olarak heyecan vardi.Yeni insanlar,yeni asklar...Ahh neyse sizids bu duygularla yoruyorum.Annem kahvaltiyida hazirladi.Neyse ben kahvalti ediyim.Tuvaletin kapisinin onune geldigimde ablam tuvaletteydi."Abla cik artik ya" dedigimde kahkaha atti."Noldu kiz çisin mi geldi?" Dediginde gozlerimi devirdim."Ya cik iste kizim" "Off be bi tuvalette rahat birakin!" Dediginde sirittim.Zafer :D.

Annem seslenince yanina gittim.Okula annem birakicakti.Kahvalti edip assagiya indim.Annem arabayi calistirmis bizi bekliyordu. Önce ablami birakti.Benim okuluma girdigimizde,annemi optum ve kapiya dogru ilerledim.Sinifa girdigimde karisikti.Kuzi'yi ve knkmi gordukten sonra yanlarina gittim.Okulu begenmistim gerci sirf bu okula girebilmek icin ne caba harcamistim.
Çagla beni yanina cagirdiginda gittim.Songul baska bir kizla oturuyordu.Teneffus zili caldiginda kapidan cikarken yerlerin islak oldugunu fark etmedim ve ayagim kaydi.Tam duserken yakisikli bir cocuk tuttugunda gulumsedim.Tesekkur ettim ve kalktim.Tanistik."Merhaba ben Rüzgar" dediginde sirittim.Ruzgar ismini severim dedim."Bu arada bende Asya" dedim.Gulumsedi.Cocugu sevmistim aslinda.İyi kalpli. :)

-Rüzgar Öztürk -

Arabayla okula girdigimde biraz gec kaldigimi biliyordum.Sinifa girerken kiz uzerime dusunce sasirdim.Kiz baya guzeldi.Normalde sarisin sevmem.Ama bu kiz da beni ona ceken bir sey vardi.ahahah cnm asik olmak kim ben kim cık cık cık kendine gel Ruzgar.Derste kizla goz goze gelince gulumsedim.Sinifa Simge girdiginde sasirdim.Eskiden cok sevdigim kiz bencillesmisti.Sanki okulun sahibi gibi davranip Asya'yi yerinden zorla kaldirdi.Benim yanim bos olunca Asya'yi yanima cagirdim.Asya mecburen yanima geldi.Utangacti ama gozleri susmam icin sebepti.Butun ders boyunca ona bakmistim ve bana "Bakmayi keser misin,rahatsiz oluyorum" dediginde sasirdim.Ve "Hayir" dedim.bana donup"Neden cok mu cekiciyim" dediginde sirittim."Hayir sadece utaninca nsl olduguna bakmak istedim." Dedigimde gozlerini devirdi. Okul cikisi eve yuruyerek gittigini gordum."İstersen seni birakabilirim dedim."siritti."Neden olmasin"dedi ve bindi evini sordum."Gidecegim yerle ayni"dedigimde bana bakti.Onune döndü.Ve bizim villalarin onune geldigimizde durduk "burasi mi?" Dedigimde kafasini salladi.Ve indi.Cami actigimda "Tesekkur ederim.Ruzgar" dedi ve bende"Asil ben sana tesekkur ederim Asya" dedigimde siritti ve el sallayarak eve girdi.Arabayi park edip eve gittim.Uzerimi degistirip yataga uzandim.Ve uykuya daldim.Yarin yorucu bir gun olacak...

Ponçiklerim,begendiyseniz oy verip takip ederseniz sevinirim.Arkadaslar bir de roportaj gibi birsey yapicaz.Siz soracaksiniz istediginiz karakterler cevap verecek.Wattpad uzerinden ozel msj olarak yazarsaniz sevinirim.Hepinizi coook seviyorum...Oy verip yorum yapmayi unutmayin canlarimmm :* Takipte ederseniz sevinirimm :*

Uyumsuz Papatya'nın Gösterişli YapraklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin