Komik Kız

19 3 0
                                    

Merhaba! Yine ben jsjsj neyse bu bölümü (EylülSelin TNCR43) adli knkma ithaf ediyorum.Kitabi yazmamda bana o yardim edicek.Multimedia Alya ve Çınar.

Neyse kactim ben iyi okumalar😍😘

-Rüzgar-

Bu kiz bana mesaj atmadi mi? Bana mesaj atmamak.Ne yani onu Asya Kıtası olarak kaydetmiş olamaz miyim?😂

Gönderilen:Asya Kıtası
Bana mesaj atmamanin bir cezasi var biliyorsun değil mi?☺

Gönderen:Asya Kıtası
Ceza mi!? En fazla öpersin Canim ama çok korktum.Yanlis hatirlamiyorsam ben seni daha önce opmustum.😉

Gönderilen:Asya Kıtası
Hmmm olabilir.Ne farki var?

Gönderen:Asya Kıtası
Rüzgar birşey sormam gerek.

Gönderilen: Asya Kıtası
Sor Asya sor.

Gönderen:Asya Kıtası
Biz neyiz?

Tamam kabul bu soru herşeyin dönüm noktasiydi ama bu sorunun cevabini bende bilmiyorum.Daha doğrusu onu uzmekten korkuyorum...

Gönderilen:Asya Kıtası
Biz Asya ve Rüzgar'iz ne olabiliriz ki?

-Asya-

Bu sorunun cevabi bu olmamaliydi.Ama o da hakli biz ne olabilirdik ki sevgili mi!?Neden ben...Niye ona bu kadar değer veriyorum.Gözümden bir damla gözyaşı...😰💧

Gönderilen:Rüzgar
Haklısın...İyi geceler.☺

Gönderen:Rüzgar
İyi geceler.

Offf ben ne yapiyorum boyle hani kimseye aşık olmayacaktim.Niye...

-Rüzgar-
Sanırım onu kirdim.b-ben boyle olsun istememiştim...

-Alya-
Asya 1 saattir kimle konusuyor acaba.Bu kizin bile sevgilisi var.Offf bana da lazim.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Asya kalk hadi okula geç kaliyoruz.Asya ya kalk beygir gibi yatiyorsun."Beygirler yatmaz abla ayakta uyur." bu kiz süzme gerizekali."Ben seni bi uyutucam simdi Asya annemin gelip uyandirmasini istiyorsan kalkma." annemden korkman isime yariyor Bücür.hahaha "Tamam abla kalktim."
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜.

Asya'yi okula biraktiktan sonra biraz yürüyüp okula gidecektim.kulakligimi cikarip müzik dinlemeye karar verdim.Şarki listesinde gezerken "Selena Gomez-Who Says" adli sarkiyi acip mirildanarak yürümeye başladım.Derse girerken tam kapidan içeri giricektim ki hayvanat birine carpinca yerde islak olunca yere düştüm.Aman Tanrim bana çarpan bu ultra yakisikli çocuk😍😍"Öküz önüne bak biraz" çocuk alayla güldü."Sen önüne bak asil ben zaten önüme bakiyorum." iste bu."Madem onune bakiyorsun.Bana nasil carptin?"İlk defa Asya'ya minettarim eee kardeşim kim.

İlk ders matematik ölüm gibi.Tek bos yer benim yanim mi?? Şaka falan herhalde.Hoca sinifa girdiğinde duraksadim.Merhaba çocuklar sinifa yeni gelen arkadasimiz ismi "çınar" demek ismi bu."Çınarcim sen Alya'nin yanina gec." siritarak bana doğru ilerledi.Siraya geçti.Butun ders hic konusmadan geçmişti.Mola zamani geldiğinde siramdan cikmak istedim ama izin vermedi boşuna "Dağ öküzü"demiyorum."Çikar misin?" "Immm hayir" o sirada Bizim sinifta olan tatli çocuk Emre"Biraksana lan kizim geçsin" demesiyle Çınar'ın kotu kotu bakmasi"Sen bizim aramizdaki meseleye niye karisiyorsun bir sorun mu var!?" Emre Çınar'a doğru gelince Emre Çınar'a yumruk attı. Çınar bana doğru sendeleyince üzerime düştü.Dudagi kaniyordu."Çınar!" "Alya iyi misin?" "Ben iyiyim ama senin dudagin kaniyor.Çınar hastaneye gidelim." Çınar bana bakip guldukten sonra "Olur güzelim bir de ambulans çagiralim istersen" heyy bu benle dalaga geçiyor hic adil değil.Ama bu çocuk az önce beni korudu ve daha da önemlisi bana "guzelim"dedi.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
"Asya biraz konusalim mi?"
"Konusalim abla"
"Bugün okula yeni bi çocuk geldi.Önce biraz kavgali tanistik,bana carpti.Yerde islakti zaten düştüm."
"Hahahahah abla valla felaketsin😂"
"Gülme be anlatmam bak"
"Tamam tamam"
"Sonra sinifta tek bos yer benim yanimdi.Çocuk benim yanina oturdu.Mola verildi geçmek istedim ama izin vermedi.Sonra bizim siniftaki Emre ona karisma kiza!dedi.O da biz konuşuyoruz sen karisma gibi bi şey dedi.Sonra Emre buna yumruk attı.Üzerime düştü.Dudagi patlamisti.Benimle dalga geçti neyse Bana güzelim dedi."

"Oha Eniştem olucak ablam benim be yürü 😘"

"Asya hahahhaah 😂😠"
"Tamam tamam kizma neyse iyi geceler ablam"
"İyi geceler Asya😘"

Evettt beğendiniz mi?

Arkadaşlar yorum gelmiyor ve bu uzuyor.Yorum atin lütfen🙏🙏🙏

Spoiler;
1.Cinar ve Alya buyuk bir aska yelken acicak.
2.Asya ve Rüzgar kavga edicek.
3.Rüzgar'in annesi hastaneye kaldirilicak.

Bir daha ki bölümde görüşmek üzere.Kendinize iyi bakin 😍💜💜

Kendinize iyi bakin 😍💜💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alya ve Çınar 😍

Uyumsuz Papatya'nın Gösterişli YapraklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin