Arkadaslar bir onceki bolum okunmadigi icin sikayet geldi uzgunum ayni bolumu tekrardan yazdim.Yazim yanlislarim varsa affedin hepinizi coook seviyorum iyi okumalar💕💕💕
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
-Ruzgar
Annemle alisveris mi?saka gibi iste şimdi bittim.İstanbul'da yeni acilan alışveriş merkeziymiş.Sirf annemi kirmak istemedigim için geliyorum.-Gonca Öztürk-
Oğlumu benimle alisverise gelmesi için ustun ikna cabalarimi kullandim.Ahh neyse onu alisverise diye cikardim ama artik bi sevgilisi olmak zorunda.Etrafında o kadar güzel kiz varken hiçbirine bakmamasi offf bi gelinim bile yok.😒-Ruzgar-
Annemle alsiveristeyiz.Sonunda bitti ve bi cafe'ye doğru ilerliyoruz."anne niye sürekli saate bakiyorsun bi sorun mu var?" annem biraz duraksadiktan sonra cevap verdi "h-hayir annecim yok bir şey.Bir şey var ama neyse bi dk karsidan gelen Asya'mi?Yaninda ki ablasi olmali benzemiyorlar ama ablasi da güzel.
-Asya-
Bu saka gibi Rüzgar buraya mi bakiyor.Bu çocuk gerçekten göz kamastirici.Ahh neyse "Abla ben bi okul arkadasimin yanina gitsem nolurrr?"ablam etrafina bakindi"tamam git ama arayinca gel ya da ben gelirim"sevinçle zipladim."yürü be güzel ablam çok teşekkürler bye bye""Selam Rüzgar oturabilir miyim?" Sasirmis gibi bir hali vardi."T-tabi otur" Ne!?Rüzgar kekeledi mi hahahah yasasin be.Kizim bi dur sakin ne bu şiddet bu celal!Imm sanirim iç sesime hak verdim.Heyy bir dakika bu kadin da kim!?
Bana ters ters bakan kadina elimi uzattim."Merhaba ben Asya☺" kadinda elimi tutup sicak bir şekilde "Bende Gonca Ruzgar'in annesiyim.""aaa tanistigima memnun oldum Gonca Hanim." "Gonca Hanim mi? Hic olmadi bu Gonca teyze demen yeterli Asya'cigim." gulumsedim."Gencler ben sizi yanliz birakiyim alışveriş yapmam gerekli görüşürüz Asyacim.""Görüşürüz Gonca Teyzecigim" ve o tatli masum kahkaha😍"heyyy! Ne gulusyorsun be komik bir şey mi var!?" "Hayir Asya ama gerçekten annemle iyi anlastin senin gibi aksi ve huysuz bir kiz" ne demişti o aksi ve huysuz.!😡 sinirleniyorum. "Aksi ve huysuz mu!? Ben gidiyorum ya!" tam gideceğim sirada kolundan tuttu ve "Hayir Asya oturur mus" daha sözünü tamamlayamadan karsiya bakti.Bu bakislar bende baktigi yöne baktim ve ultra yakisikli bir çocuk bize doğru geliyordu ama Rüzgar ondan pek hoslanmiyor o belli."Merhaba RÜZGAR ÖZTÜRK" Rüzgar beni yanina çekti ve oturttu."Merhaba BULUT ARAS" Her kelimesi nefret dolu bu haliyle bile tatli ahhh ne diyorum ben."Bu sefer yaninda ki kizla da mi oynayacaksin RÜZGAR ÖZTÜRK" "Doğru konuş lan Asya hakkında!!" Bu çocuk beni mi koruyor.Allah is watching.İç sesime hak verdim. "Aaa RÜZGAR ÖZTÜRK sadece değer verdiklerini korur.RÜZGAR sevgilinde pek guzel.Birazcikta bize gelse fena olmaz." Rüzgar hizla ayagi kalkti ve İsmi Bulut olan çocuğa yumruk attı.O kadar çok vuruyordu ki konuşmaya hali yoktu çocuğu doverken"Asya hakkında doğru konusucaksin lan!!!!" diye bagiriyordu.Etraftaki herkes bize bakiyor ben ise kavgayi ayirmaya calisiyordum."Rüzgar yeter lütfen gidelim" sesim aglamakli cikmisti Rüzgar bunu anlamis olucak ki çocuğun üzerinden kalkip bana sarildi."Geçti güzelim bitti." çocuk sinirle ayagi kalkti."Bu is burda bitmedi ÖZTÜRK!!!". "Gel ARAS her zaman beklerim" Sesi alay doluydu."Beni birakma Rüzgar" agliyordum çok korkmustum."Birakmam Asya birakamam ama ağlama ben senin bi damla gozyasina bile dayanamam."...Rüzgar Asya'ya aşık mi sizce?
Yeni bölümde görüşmek üzere ponçiklerimmm 💕
Veeee Rüzgar Öztürk 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz Papatya'nın Gösterişli Yaprakları
Novela JuvenilHayat öyle birşey ki iki uyumsuz insani bir araya getirir.Ne kadar uzak ne kadar yakin fark etmez.Birbirlerinden nefrette etseler yine birlikte olurlar.Belki de bizimkisi de öyle uyumsuz ama asik.Eksik ama fazla.Ve en cok ta sevgi...Bir de ilgi var...