2.

199 16 0
                                    

POV MICHAŁ

Po powrocie do domu poszedłem do swojego pokoju i odpaliłem kompa.
Zalogowałem się na Facebook'a.
-Boże nic ciekawego tu nie ma.-Powiedziałem sam do siebie przeglądając zdjęcia tych wszystkich plastików.
W pewnym momencie zobaczyłem użytkownika Wiktoria Kwiatkowska. To ta dziewczyna, na którą wpadłem dzisiaj w mieście i to ją podwiozłem pod szkołę. Przypomniało mi się, że mam jej numer telefonu. Tylko ciekawiło mnie to jak się zapisała. Szybko wzięłem telefon do ręki i wszedłem w kontakty. Jej numer był jako ostatni a był podpisany " Vixa 🔥🔥". Heh to przecież ja ją tak rano nazwałem.

POV WIKTORIA

Zakońzenie roku mineło szybko. Do domu wróciłam o 14:35. Szybko poszłam do swojego pokoju, włączyłam laptopa i zalogowałam się na fb. Kiedy weszłam w powiadomienia rzuciło mi się jedno w oczy: Michał Rychlik wysłał Ci zaproszenie do grona znajowmch. Uśmiechnęłam się pod nosem i bez zastanowienia klinęłam 'Potwierdź'.
Kiedy przeglądałam posty na fb ktoś do mnie napisał. Tym ktos był Michał.

Michał: Hej :).

Ja: Cześć ;).

Michał: Co tam? Jak po zakończeniu??

Ja: Dobrze, w końcu jestem wolna od tego wszystkiego. A jak u Ciebie?

Michał: Całkiem dobrze. Dzięki, że dałaś mi swój numer. Nawet nie znając mnie.

Chwile zastanawiałam się co mam odpowiedzieć, żeby nie pomyślał, że jestem Fangirl.

Ja: Zaufałam ci. Wiem kim jesteś i spokojnie nie jestem Fangirl

Michał: 568093245. Jak będziesz coś potrzebowała to dzwoń.. Ja zwijam muszę nagrać filmik z Remkiem.. Papa :).

Nie odpisałam już tylko złapałam za telegon i wpisałam numer i zapisałam jako 'Mulciak🔥🔥'.
Nawet nie wiem kiedy usnełam. Ze snu wyrwał mnie dźwięk telefonu. Ktoś wysłam mi sms-a szybko zobczyłam kto to pisze do mnie.

Mulciak🔥🔥:

Hej wiem, ze nie znamy się za dobrze ale mam pytanie. Przyjdziesz o 20 do parku?
                                      Michał

Ja:

Tak , przyjdę..

Do spotkania z Michałem zostały  jeszcze 2 godziny. No nic pójdę się wykompać i pomalować delikatnie.
Po godzinie byłam gotowa, więc wyszłam wcześniej z domu. Krążyłam chwilę po mieście, do czsu kiedy na moim zegarku była 19;46. Powoli szłam do parku. Kiedy już w nim byłam z oddali zobaczyłam Michała.

No to kolejny rozdział.... Myślę, że wam się spodoba...sorki za błędy......

Bajoo🔥🔥✌

Komentarz💬? Gwiazdka⭐?

Zagubieni|| M.ROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz