"အသက္က ဘယ္ႏွစ္ , ႏွစ္လဲ...။
"၁၇ႏွစိပါ သူေဌး.."
အရက္ေၾကာင့္ အဆီျပန္ေနသည့္မ်က္ႏွာႀကီးက မ်က္ခံုးႏွစ္ဖက္ ျမင့္တက္သြားကာ မ်က္လံုးအစံုေတာက္ပသြားပံုက ေတာ္ေတာ္ၾကည့္ရဆိုးေလသည္ ။"သူ႔အေမလို လွရဲ႕လားကြ .."
"လွလိုက္တာမွ ေရႊသား႐ုပိသြင္လို႔ ေျပာရမလား...ေႂကြသား႐ုပ္သြင္လို္ပဲ ေျပာမလားပဲ...။ထိရက္စရာကိုမ႐ွိပါဘူး..သူေဌးရယ္ ကိုယ္လံုးေလးကလည္း ..."
ေယာက်ာၤးေတြခ်ည္း ႐ွိေနတဲ့အခန္းထဲမွာမို႔ မိန္းကေလးတေယာက္ရဲ႕အလွတရားေတြကို ေဖာ္က်ဴးပံုက ႐ုန္႔ရင္းၾကမ္းတမ္းေသာ ဖြဲ႔ဆိုမႈေတြႏွင့္ ...။.ပီးေတာ့တဝါးဝါး တဟားဟား။" Yixing ....လာခဲ့...ဘာလုပ္ေနတာလဲ .."
Yixing ' papa ( Lee Hyung Woo ) ကထိတ္လန္႔ေနတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ေရာက္လာပီး Yixingလက္ေမာင္းကိုဆြဲေခၚသြား ၏ ။
သူတို႔သားဖအတြက္ ေပးထားသည့္ အရက္ခ်က္ခန္းနဲ႔ အိပ္ခန္းက သိပ္မက်ယ္ပါ ...။
ဒါေပမယ့္ သားဖ၂ေယာက္အတြက္ေတာ့ ေခ်ာင္၂ခိ်၂႐ွိသည္ ။
Lee Hyung Wooက Yixing ကို အခန္းထဲေခၚခဲ့ပီး တံခါးပိတ္လိုက္ေလသည္ ။"Yixing ..မင္းအဲ့ဒီနားမွာ ဘာသြားလုပ္တာလဲ ..ေျပာစမ္း..."
"အရက္သြားပို႔တာ.."
"ငါမ႐ွိဘဲ ....သြားမပို႔ရဘူးလို႔ေျပာထားတယ္ေလ.."
"သူတို႔က ခုလာပို႔ဆိုလို႔ သြားပို႔တာ "Yixingစကားေျပာပံု..မ်က္ႏွာပံုစံေတြဟာ ဂ်စ္ကန္ကနိ..၊ ဒီကေလးမ်က္ႏွာက ဘယ္မွာေနေန ..ဘယ္သူ႔ေ႐ွ႕ေရာက္ေရာက္ ဒီအတိုင္းပဲ ႐ွိဦးမွာမို႔ Hyung Woo က သူ႔သားYixingကို လံုးဝစိတ္မခ်ေပ ။
"သူေဌး Samကို မင္းကဘာမ်ားမွတ္ေနလဲ Yixing ..မင္းကခုမွ ၁၃ႏွစ္ပဲ႐ွိေသးတယ္ .."
"အဲ့ဒါ ကြၽန္ေတာ္က သူနဲ႔အသက္ခ်င္းတိုင္းေနလို႔လား "
"မတိုင္ေပမယ့္ မင္းဘာျဖစ္လို႔ အေၾကာက္အလန္႔မ႐ွိ အဲ့ဒီေနရာထိ သြားရတာလဲ .."
"အဲ့ဒါက "မင္းႀကီးေဂဟာ" ေလ အေဖရ ၊ တခန္းနဲ႔တခန္း ၊ တစ္ေနရာ နဲ႔တစ္ေနရာ ..."
"မသြားရဘူး ..."မင္းႀကီးေဂဟာ "က သူ႔အေဆာက္အဦး ..ငါတို႔ကအလုပ္သမားတန္းလ်ားမွာ .."
"ခုလည္း သူေခၚလို႔သြားတာ.."
"ကဲ...ထားပါေတာ့ ကြာ...ေခၚတဲ့ကိစပီးေတာ့ မင္းျပန္ခဲ့ပါလား ..ဘာျဖစ္လို႔ အျပင္ကေနနားေထာင္ေနတာလဲ ..."
"ေထာင္ခ်င္စရာ ေကာင္းေနလို႔ "
"YIXING !!!"
YIXING အေဖက Yixing လက္ေမာင္းတဖက္ကို ဆတ္ခနဲ ေဆာင့္ခါပစ္မိကာ