Part-5

657 46 3
                                    

အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​း Lee း "သူ​ေဌးႀကီးရယ္​....အားလံုးဒီ​ေနရာမွာ မီးၿငိမ္​းဖို႔​ေျပးလႊား​ေနၾကတာပါ...ဘာလို႔ကြၽန္​​ေတာ္​သားက်မွ ဒီ​ေနရာမွာ႐ွိ​ေနလို႔. အျပစ္​​ေပးတယ္​ဆိုတာက...."

သူ​ေဌးႀကီး = " အျပစ္​႐ွိတယ္​ထင္​လို႔. အျပစ္​​ေပးတာ​ ...ငါဆိုတဲ့​ေကာင္​က. သူမ်ားထက္​ အလွမ္​းက်ယ္​ၿပီးသား ...ငါ့ကို ျဖဳတ္​ ဦး​ေႏွာက္​နဲ႔ လာလွည္​့စားဖို႔ ႀကိဳးစား​ေနတာ  မင္​းသား..."

အီမ္​​ေတာ္​ထိန္​း Lee = " သူ​ေဌးႀကီးရယ္​.. စဥ္​းစားပါဦးဗ်ာ...ဒီ​ေလာက္​အခန္​းက်င္​း​ေလးထဲမွာ  အစာမစားဘဲ ၃ရက္​​ေတာင္​  ​ေနရမယ္​ဆိုတာက. က​ေလးနဲ႔ ဒီအျပစ္​က..."

သူ​ေဌးႀကီး = " ​ေဟ့...တိတ္​စမ္​း...၊ အဲ့ဒီအခန္​းကို မျပတ္​​ေစာင္​့​ေနဖို႔. ျခံ​ေစာင္​့​ေတြ တာဝန္​ယူ .."

ျခံ​ေစာင္​့ = "ဟုတ္​ကဲ့.."

သူ​ေဌးႀကီး = "​ေအး..ငါတို႔နဲ႔ခင္​တဲ့ က​ေလးဆိုၿပီး ​ေကြၽး​ေမြးတာ ..အခြင္​့အ​ေရး​ေပးတာ​ေတြ..မင္​းတို႔လုပ္​ၾကည္​့ ..အားလံုးကို အ​ေရခြံႏႊာပစ္​မယ္​..နားလည္​လား.."

သူ​ေဌးႀကီး = " အဲ့ဒီ​ေကာင္​Yixing. အၾကံအဖန္​ ထိုး​ေဖာက္​လာခဲ့ရင္​  တစ္​ခါထဲ ႐ိုက္​သတ္​ပစ္​...ထြက္​​ေျပးသြားၿပီဆိုရင္​  အဲ့ဒီအခန္​းက မင္​းတို႔အတြက္​  သခႋ်ဳင္​းပဲ...သြားၾက​ေတာ့.."

သြားၾက​ေတာ့ဆို​ေပမယ္​့ Yixingအ​ေဖအိမ္​​ေတာ္​ထိန္​း Leeက မသြားႏိုင္​ဘဲ တစ္​​ေယာက္​ထဲက်န္​ခဲ့​ေလသည္​ ။ ၿပီး​ေတာ့ သူ႔ကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ သူ​ေဌးႀကီးရဲ႕ မ်က္​လံုး​ေတြနဲ႔ ဆံုကာ...

အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​း Lee = " ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို.."

သူ​ေဌးႀကီး = " ဒီမွာ အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​း Lee."

ဘာမွမ​ေျပာဘဲ အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​leeနား ​ကပ္​သြားကာ

သူ​ေဌးႀကီး = "မင္​းသားYixingက ငါ့မိန္​းမ​ေလး SUကို ဝွက္​ထား​ေပခဲ့တယ္​...၊ ဒီမိန္​းက​ေလး အိမ္​​ေပၚျပန္​​ေရာက္​လာကထဲက မင္​းသားက သူ႔အနီးနားမွာ ​ေယာင္​လည္​လည္​နဲ႔ အျမဲတမ္​း ႐ွိ​ေနခဲ့တာ ငါသိတယ္​...၊ ည​ေနက မီးကိုလဲ မင္​းသား႐ိႈ့တာ.."

ခ်စ္​ရပါ​ေသာ SuOù les histoires vivent. Découvrez maintenant